اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316379416

بیانیه «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین فروش بلیط

کد: 13970624316379416

https://goo.gl/8uuvJH

، تهران , (اخبار رسمی): در پی فیلترینگ پنجشنبه 22 شهریورماه که برخی از کسب‌و‌کارهای حوزه گردشگری و فروش آنلاین بلیط را درگیر کرد، وب‌سایت و اپلیکیشن مستر بلیط نیز فیلتر شد. از آنجایی که این فیلترینگ بدون اطلاع و ذکر دلیل قبلی انجام گرفته، مشکلاتی را برای این کسب‌وکار ایجاد کرده است.

بیانیه «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین فروش بلیت
بیانیه «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین فروش بلیط
بیانیه «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین فروش بلیت
بیانیه «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ کسب‌وکارهای آنلاین فروش بلیط

سایت‌های فروش بلیط از جمله «مستر بلیط» و چندین سایت دیگر در تاریخ پنج‌شنبه، بیست و دوم شهریور بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی فیلتر شدند. در این راستا مدیرعامل مستر بلیط، حمیدرضا اشجع و محمد صالح هجینی، مدیر مارکتینگ مستر بلیط، بیانیه‌ای داده‌‌اند که در ادامه متن این بیانیه ارائه می‌شود.

«مستر بلیط» سامانه تهیه آنلاین بلیط سفر در حوزه اتوبوس، هواپیما و قطار و در واقع یکی از فعالان حوزه فروش بلیط در ایران است. این کسب‌وکار در حالی فیلتر شده که مجوزهای ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و ای نماد را نیز کسب کرده بوده است.

حمیدرضا اشجع، مدیرعامل «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ اعمال شده بر این سایت گفت: «سامانه مستر بلیط زیر نظر مجموعه خدمات گردشگری عتیق گشت فعالیت می‌کند. این مجموعه از سال 87 شروع به فعالیت کرده و دارای مجوز «بند الف» از سازمان هواپیمایی کشوری و «بند ب» از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است. مجموعه عتیق گشت در زمینه‌های مختلف و با وب‌سایت‌های مختلفی فعالیت می‌کند. با این که ما شرایط لازم برای دریافت فروش الکترونیک بلیط هواپیما را داریم به خاطر این که وب‌سایت airplaneticket.ir که زیر مجموعه عتیق گشت است این مجوز را دریافت کرده است، به وب‌سایت مستر بلیط که دومین وبسایت ما در این زمینه است مجوز داده نمی‌شود. همچنین علت دیگری که برای دریافت نکردن مجوز تی نماد به ما اعلام شده این است که پسوند سایت مستر بلیط دات کام نیست و باید پسوند آن دات آی آر باشد.»

محمدصالح هجینی، مدیر مارکتینگ «مستر بلیط» در خصوص فیلترینگ این کسب‌وکار گفت: «متاسفانه این اقدام، خدمت‌رسانی مِستر بلیط به ده‌ها هزار مشتری که به صورت روزانه از سیستم مستر بلیط استفاده می‌کنند را دچار مشکل کرده و باعث شده مشتریان قادر به رزرو، پیگیری و کنسل کردن بلیط‌های خود نباشند.»

وی در ادامه با اشاره به این که بهتر است قبل از فیلترینگ هر کسب‌وکار، این مساله به کسب‌وکارها اطلاع‌رسانی شود گفت: این فیلترینگ علاوه بر این‌که بدون اطلاع بوده دقیقا در روزهای آخر هفته که روزهای اوج خرید بلیط هستند اتفاق افتاده است و این کار ضرر مالی شدیدی برای کسب‌وکار ما به بار داشته است و به نام برند و اعتماد مشتریان این شرکت آسیب وارد کرده است.

هجینی در ادامه افزود: علی رغم تلاش‌های تیم مِستر بلیط از ساعت‌های اولیه برای رفع این مشکل، پیشرفتی حاصل نشده است و ما همچنان در حال پیگیری برای رفع هرچه سریع‌تر آن هستیم.

وی در پایان اضافه کرد:  امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر مسولان ذیربط امکان دسترسی به خدمات مجموعه مستر بلیط برای مخاطبان هر چه زودتر فراهم شود تا همچون گذشته بتوانند با کمترین هزینه و ساده‌ترین روش‌ سفر خود را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستر بلیط

مِستر بلیط در بهمن ماه سال 1394 شروع به کار کرد و در ابتدا تنها وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان قیمت بود. پس از چند ماه فعالیت و علاقه مندی و درخواست مشتریان، خدمات بلیط قطار و اتوبوس نیز برای اولین بار در ایران اضافه گردید. در مِستر بلیط علاوه بر جستجوی کاملترین پروازهای داخلی می توانید ارزانترین قیمت ها را نیز پیدا کنید! خدمات رزرو آنلاین قطار و اتوبوس هر روز کامل تر می شود تا شما مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط داخلی را در مِستر بلیط داشته باشید. ما به تجربه شما از خرید اینترنتی اهمیت می دهیم و تلاش ما برای داشتن خدماتی ساده، سریع و ارزان است.

اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]