اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970627317116094

فرصتی استثنایی برای خریداران آنتی ویروس‌های اورجینال در ایران

اجرای همزمان چهار کمپین بزرگ تخفیف آنتی ویروس‌های دورانتاش

کد: 13970627317116094

https://goo.gl/sGSJjR

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش، از شرکتهای فعال توزیع نرم‌افزارهای آنتی ویروس در ایران، جهت رفاه کاربران ایرانی مصرف‌کننده نسخه‌های اصلی و معتبر آنتی ویروس و در راستای بروز مشکلاتی برای خرید آنتی‌ویروس به دلیل افزایش شدید نرخ ارز و دلار، چهار کمپین تخفیفی آنتی ویروس را به طور همزمان آغاز کرده است.

اجرای همزمان چهار کمپین بزرگ تخفیف آنتی ویروس های دورانتاش
اجرای 4 طرح تخفیفی آنتی ویروس با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، از دیروز و به مدت محدودی 4 کمپین بی نظیر فروش با تخفیف ویژه آنتی ویروس با گارانتی اصلی دورانتاش اجرا شده است.

در این 4 کمپین تخفیفی، کاربران ایرانی و خریداران آنتی ویروس می‌توانند آنتی ویروس‌های منتخب شرکت دورانتاش را که از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا نیز هستند را با تخفیف‌های 70 تا 97 درصد خریداری کنند. طرح‌ها و کمپین‌های تخفیفی آنتی ویروس‌های دورانتاش به شرح زیر است:

1- برای مشترکان ADSL

این کمپین تخفیفاتی برای همه مشترکان شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت ADSL و TD-LTE مانند شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین، صبانت، های وب، داتک، مبین نت، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق)، مخابرات ایران، رای نت، آواگستر، پتیاک و غیره  است.

2- برای دارندگان کارت تخفیف دورانتاش

کارت‌های تخفیف دورانتاش در تهران از طریق حدود 15 فروشگاه در مراکز کامپیوتری، مرکز کامپیوتر ایران، پاساژ رضا، مرکز کامپیوتر نور و مرکز کامپیوتر پایتخت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

3- برای دارندگان کارت تخفیف دورانتاش (الکامپ 97) تمدید شد

این کارت‌ها در نمایشگاه الکامپ 1397 از طریق غرفه شرکت رهام داتک از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت و دارای مجوز FCP در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

4- محرمانه 

امکان ارائه جزئیات درباره این تخفیف وجود ندارد و خود کاربران باید یابنده این کمپین محرمانه باشند که یکی از آنتی ویروس‌های باکیفیت شرکت دورانتاش در این کمپین با تخفیف بالای 90 درصد ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود درباره کمپین‌های تخفیفی شرکت دورانتاش را از طریق تلگرام از این لینک مطرح کنند.

شایان ذکر است خرید آنتی ویروس در طرح‌های تخفیفی بالا می‌تواند بهترین فرصت برای کاربران ایرانی باشد که به دلیل افزایش بی سابقه نرخ ارز و دلار امکان تمدید و خرید آنتی ویروس را نداشته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]