اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970627317179620

هوآوی چگونه امنیت سیستم شارژ سریع گوشی‌های خود را تضمین می‌کند؟

کد: 13970627317179620

https://goo.gl/D53tK6

، (اخبار رسمی): شرکت TÜV Rheinland آلمان با بیش از 145 سال سابقه در زمینه امنیت تجهیزات مختلف، امنیت سیستم شارژ سریع هوآوی را تایید کرده است.

هوآوی چگونه امنیت سیستم شارژ سریع گوشی‌های خود را تضمین می‌کند؟
هوآوی چگونه امنیت سیستم شارژ سریع گوشی‌های خود را تضمین می‌کند؟

هوآوی جزء معدود شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ هوشمند محسوب می‌شود که هر سه عامل ظرفیت بالای باتری، سیستم شارژ سریع و امنیت پروسه شارژ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

شرکت TÜV Rheinland آلمان با بیش از 145 سال سابقه در زمینه امنیت تجهیزات مختلف، برای اولین بار استانداردی برای ایمنی سیستم‌های شارژ سریع گوشی‌های هوشمند تعریف کرده  و Huawei اولین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند است که موفق شده از این شرکت معتبر گواهینامه امنیت دریافت کند.

گوشی‌های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro امن‌ترین گوشی‌های مجهز به تکنولوژی شارژ سریع (SuperCharge) دنیا هستند که گواهینامه امنیت TÜV Rheinland آلمان دریافت کردند و در تست‌های مختلف امنیت باتری و شارژ سریع آنها تضمین شده است. تست‌هایی که شرکت TÜV Rheinland آلمان برای ارائه این گواهینامه به هوآوی در نظر گرفته شامل مواردی مانند تست شارژ سریع در 600 سیکل متوالی، شارژ نرمال گوشی در 1000 سیکل متوالی برای اطمینان از ایمنی عملکرد سیستم شارژ سریع و باتری گوشی‌ها در استفاده طولانی مدت است. به علاوه تست دمای محیط برای اطمینان از عملکرد گوشی از منفی 30 تا مثبت 55 درجه سانتیگراد، دمای اختصاصی باتری تا 130 درجه سانتیگراد، Drop Test یا افتادن و بررسی ایمنی  توسط TÜV Rheinland روی گوشی‌های هوآوی انجام شده‌است.  TÜV Rheinland به پورت شارژ گوشی هم توجه داشته و با موفقیت در 10 هزار سیکل متوالی قطع و وصل پورت شارژ گوشی‌ها تست شدند.

تمام تلاش‌هایی که هوآوی برای امنیت گوشی‌های خود می‌کند، به خاطر اهمیت این شرکت به سلامت کاربران است. مطمئنا هیچ شخصی نمی‌خواهد تجهیزاتی که خود و اعضای خانواده‌ش از آنها استفاده می‌کنند، کوچک‌ترین خطر جانی برای‌‌شان داشته باشد. از این رو هوآوی برای محصولات خود تست‌های تضمین امنیت در نظر گرفته‌است.

هوآوی جزء معدود شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ هوشمند محسوب می‌شود که هر سه عامل ظرفیت بالای باتری، سیستم شارژ سریع و امنیت پروسه شارژ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این امر توسط شرکت‌های مستقل و معتبری مانند TÜV Rheinland تایید شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]