اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970627317259769

جورپین؛ سایت مخصوص اجاره کالاها در کل ایران

مصرف مشارکتی بوسیله اجاره کالاها و تجهیزات مختلف

کد: 13970627317259769

https://goo.gl/F2iEuL

، تهران , (اخبار رسمی): جورپین، یک سایت منسجم و مرجع برای کالا های اجاره ای در کل کشور است. که همه افراد می توانند در این سایت عضویت داشته باشند و دارایی‌های خود را برای اجاره دادن و مصرف مشارکتی ثبت نمایند. این کالاها شامل: اجاره ویلا و اقامتگاه، تجهیزات پزشکی، کالای ورزشی، تشریفات مجالس، کالای فرهنگی، هنری و دیجیتال است.

مصرف مشارکتی بوسیله اجاره کالاها و تجهیزات مختلف
مصرف مشارکتی بوسیله اجاره کالاها و تجهیزات مختلف

برای اجاره دادن و یا اجاره گرفتن انواع کالاها و تجهیزات همه افراد می توانند به سایت جورپین مراجعه کنند و کسب درآمد کنند و موجب رونق در زمینه مصرف مشارکتی در جامعه باشند.

جورپین یک پلتفرم جدید و آنلاین است که همه افراد جامعه می توانند به واسطه آن در حوزه مصرف مشارکتی فعالیت داشته باشند. سایت جورپین طوری طراحی شده است که همه افراد جامعه در هر کجای ایران که هستند، می توانند عضو جورپین باشند و برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار خود، بوسیله به اشتراک گذاشتن دارایی های خود به درآمدزایی بالایی برسند. به طور مثال ممکن است که شما کالایی در محل کار یا منزل خود دارید که موقتا به آن نیازی ندارید، که در این صورت سایت جورپین به شما کمک می کند که این کالاها را درج نمائید و آنها را اجاره دهید و به منبع درآمد تبدیل کنید و همچنین سرمایه های بلا استفاده خود را به منبع درآمد خوبی تبدیل کنید.

اهداف اصلی سایت جورپین

از سوی دیگر، ممکن است که شما به کالایی نیاز پیدا کنید که قیمت بسیار بالایی داشته باشد و شما توان خریداری آن را نداشته باشید و یا اینکه بیش از یکی دو بار نیاز ندارید که از آن استفاده کنید. پس جورپین بهترین راه حل را پیش روی شما قرار می دهد و آن اجاره گرفتن این کالاهاست که بعد از استفاده می توانید آن را به صاحب اصلی آن برگردانید. پس هدف اصلی سایت جورپین  ایجاد بستری برای رفع نیازهای اجاره ای جامعه است. از دیگر ویژگی های این سایت، این است که محدوده های جغرافیایی سراسر ایران را پوشش داده و هنگام اجاره گرفتن، این افراد می توانند نزدیک ترین محدوه را انتخاب کنند. در اصل منسجم ترین سایت در زمینه اجاره کالاها در سراسر ایران است.

زمان بندی و قیمت اجاره کالا ها در سایت جورپین : 

چند حالت مختلف برای اجاره کالاها در سایت جورپین وجود دارد بدین صورت که مدت زمان اجاره این کالاهای اجاره ای می تواند بصورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه باشد که در این صورت مبلغ اجاره با توجه به زمان بندی و مدت اجاره آنها تغییر پیدا می کند. و همچنین ممکن است بر میزان وثیقه نیز تاثیر داشته باشد. البته این مقدار وثیقه بسته به نظر مالک کالا، می تواند نقدی و یا غیر نقدی باشد و جورپین به هیچ عنوان تعیین کننده این مسئله نخواهد بود و فقط طرفین می توانند این مقدار را تعیین کنند. و این مسئله خود بازار رقابتی سالمی را در جامعه به وجود خواهد آورد، و ایجاد بستر مصرف مشارکتی یا اقتصاد مشارکتی، میان افرادی است که هیچ آشنایی قبلی با همدیگر ندارند، ولی به صورت آنلاین مراحل قرار داد اجاره ای را انجام می دهند.

شرایط قرارداد در جورپین :

هر گونه معامله ای که در جورپین صورت می گیرد، سیستم به صورت اتوماتیک و خودکار اطلاعات حقوقی افراد را نمایش داده، و اطلاعات کاربر ثبت شده در جورپین به شما نشان خواهد داد. فرایند اجاره حتما باید با تایید هر دو طرف صورت بگیرد و این خود به منزله امضای الکترونیکی تلقی می شود. این قراردادها نزد جورپین باقی خواهند ماند و در پروفایل افراد قابل روئیت هستند.

چه نوع کالاهایی در سایت جورپین قابل مشاهده هستند؟

چند گروه اصلی برای اجاره دادن در جورپین وجود دارند، که همه افراد بسته به نیازمندی های خود به آن مراجعه می کنند و کالاهای خود را برای اجاره دادن ثبت می کنند و یا هنگام اجاره گرفتن، به این دسته بندی ها مراجعه می کنند که شامل :

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر توسعه فناوری آسو - جورپین

جورپین پلتفرم آنلاین برای اجاره دارایی‌های افراد است که در حوزه مصرف مشارکتی فعالیت می‌کند. در این وب‌سایت با طراحی سیستم اجاره بستر لازم جهت ایجاد و حفظ اعتماد بین افراد با یکدیگر در بازار مشارکتی فراهم شده است که از این طریق افراد می‌توانند با اطمینان خاطر در بازار اجاره به فعالیت بپردازند. از این رو افراد می‌توانند از طریق جورپین دارایی‌هایی که موقتاً به آن‌ها احتیاج ندارند را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و سرمایه‌های بلااستفاده خود را به منبع درآمد تبدیل کنند. همچنین می‌توانند کالاهایی که توان خرید آن‌ها را ندارند و یا در طولانی‌مدت به آن‌ها احتیاج ندارند را از نزدیک‌ترین افراد اطراف خود اجاره کنند و بعد از استفاده به آن‌ها بازگردانند. در هنگام جستجو و درخواست اجاره کالا در جورپین، کالاهایی که صاحبان آن‌ها در نزدیک‌ترین نقاط به مکان فرد قرار دارند، نمایش داده می‌شوند. افراد پس از انتخاب کالا با اجاره‌دهنده تماس گرفته و فرایند سیستمی اجاره شروع خواهد شد. پرداخت آنلاین، انعقاد قرارداد آنلاین اجاره بین طرفین، ارائه بیمه کالای مورد اجاره به‌صورت آنلاین، دریافت وثیقه جهت ضمانت بازگشت کالا از جمله مواردی هستند که امکان اجاره راحت، سریع و کارآمد را برای کاربران جورپین فراهم کرده است. خدمات جورپین به دو بخش اجاره‌دهنده و اجاره‌گیرنده تقسیم می‌شود. اجاره‌دهندگان که کالاهای خود را برای اجاره در سایت ثبت و با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند و اجاره‌گیرندگان که طبق روند تعریف شده در سایت کالای مورد نیاز خود را اجاره می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار