اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970630317429802

اعطای نمایندگی

اعطای نمایندگی سایت ساز آی آر وب

کد: 13970630317429802

https://goo.gl/F3zZCt

، تهران , (اخبار رسمی): سایت خدمات اینترنتی آی آر وب به علاقه‌مندان کسب درآمد اینترنتی نمایندگی سایت ساز آنلاین اعطا می‌کند.

اعطای نمایندگی سایت ساز  آی آر وب
اعطای نمایندگی سایت ساز آنلاین

کاربران  با دریافت پنل نمایندگی سایت‌ساز آنلاین آی آر وب یک سامانه سایت ساز با برند و دامنه اختصاصی خود ایجاد می‌کنند! درآمد دایمی دارند و به دیگران نیز می‌توانند نمایندگی اعطا کنند و از فروش سایت‌های آماده، 35 درصد پورسانت دریافت کنند.

نماینده اجازه دارد از هر روش تبلیغی از قبیل تبلیغات اینترنتی، پخش تراکت، بازاریابی حضوری و … برای تبلیغات خود استفاده کنند. ۳۵ درصد از مبلغ پرداختی کاربران برای ثبت‌نام سامانه سایت‌ساز و یا تمدید ماهانه و سالانه خدمات به نمایندگان تعلق می‌گیرد.

مبلغ پورسانت تمدید خدمات مشتریان هر نماینده به صورت دائم و خودکار هر ماه به حساب نماینده واریز می‌شود. گزارش پورسانت نماینده در پنل نمایندگی قابل مشاهده است.

پشتیبانی سامانه و رفع مشکلات آن و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع به مشتریان از طریق ایمیل و پیامک است که جهت تمدید سایت مشتریان توسط آی آر وب انجام خواهد شد.

امکانات نمایندگی سایت ساز آنلاین

در نمایندگی سایت ساز هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند در بخش همکاری در فروش عضو شود و نمایندگی فروش خدمات سایت ساز را دریافت کنند.

این امکان وجود دارد تا برای نمایندگان یک سایت اینترنتی با نام دلخواه جهت دریافت سفارشات ثبت سایت ایجاد شود. (دقیقا مشابه سایت rweb.ir البته با جایگزینی نام و شماره تلفن‌های خود نماینده).

همچنین یک پنل نمایندگی در دسترس گذاشته می‌شود که در آن امکان ثبت و ایجاد مستقیم سایت وجود دارد. ضممنا  گزارش وب‌سایت‌های ایجاد شده و درصد پورسانت نماینده در آن پنل مشخص است.

گزارش لحظه‌ای وب‌سایت‌های ایجاد شده یا تمدید شده در هر زمان توسط نماینده قابل مشاهده است علاقه‌مندان برای اخذ نمایندگی می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی آر وب

سایت خدمات اینترنتی آی آر وب ارایه خدمات اینترنتی طراحی سایت ، آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی ، حراجی دامنه ، مشاوره سئو و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]