اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317889808

هر آنچه که برای خرید محصولات الکترونیکی نیاز دارید

کد: 13970631317889808

https://goo.gl/nAxH1T

، تهران , (اخبار رسمی): دیتابیس محصولات زومیت با ارائه‌ی مشخصات فنی، تصاویر و قیمت محصولات مختلف مانند قیمت موبایل و تبلت کار را برای خرید آن‌ها ساده‌تر از هر زمانی کرده است.

هر آنچه که برای خرید محصولات الکترونیکی نیاز دارید
هر آنچه که برای خرید محصولات الکترونیکی نیاز دارید

زومیت به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری کشور، فاز نخست دیتابیس محصولات خود را در آذر ماه ۱۳۹۶ و با هدف بی‌نیاز کردن علاقه‌مندان از مراجعه به منابع خارجی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات الکترونیکی راه‌اندازی کرد. در این مرحله طیف وسیعی از محصولات موبایل، تبلت، ساعت‌ هوشمند و دست‌بند سلامتی همچنین هدست‌‌های واقعیت مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت؛ کاربران با مراجعه به صفحات هر یک از محصولات علاوه بر مشاهده‌ی کامل‌ترین مشخصات فنی قادر به مطالعه‌ی بررسی اختصاصی، دسترسی به فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن کالا هستند؛ مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل و دیگر محصولات موجود در دیتابیس تماما بر گرفته از منابع معتبر است.

راهنمای هوشمند خرید به عنوان اصلی‌ترین نکته‌ی تمایز دیتابیس محصولات زومیت با نمونه‌های مشابه، انتخاب محصول بر اساس نیاز فرد را راحت‌تر از هر زمان دیگری کرده است به طوری که تنها با چند کلیک ساده نیازهای شما ثبت و بهترین محصولات مطابق با آن‌ها نمایش داده داده می‌شود. علاوه بر بخش راهنمای خرید هوشمند و کمک کارشناسان زومیت، نظرات کاربران و امتیازدهی آن‌ها لیست انتخاب‌های پیش‌روی شما را کوچک و کوچک‌تر می‌کند؛ تصور کنید به دنبال خرید گوشی موبایل هستید و گوشی سامسونگ مدنظر شما است در این صورت راهنمای خرید هوشمند، کارشناسان زومیت و کاربران راه‌گشای شما خواهند بود تا بهترین انتخاب را از بین محصولات متنوع داشته باشید.

مشاهده‌ی لیست قیمت محصولات مانند قیمت گوشی سامسونگ و آیفون‌های اپل در دیتابیس زومیت، فرآیند خرید را سرعت می‌بخشد بنابراین پس از کسب اطلاعات کامل تنها با یک کلیک وارد صفحه‌ی فروشگاه اینترنتی معتبر عرضه‌کننده‌ی آن خواهید شد. مقایسه‌ی محصولات در کنار یکدیگر، مشاهده‌ی تصاویر و خبرهای مرتبط با آن‌ها همه و همه در دسترس علاقه‌مندان است تا با چشمانی باز و اطلاعاتی کامل ایده‌آل‌ترین خرید را انجام دهند.

لنز دوربین، کنسول بازی، دوربین عکاسی تنها بخشی از محصولات جدیدی هستند که ما به دیتابیس محصولات‌مان افزوده‌ایم و این روند با توجه به فقدان مرجع معتبر فارسی برای بسیاری از محصولات دیگر با سرعت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت. منتظر محصولات و امکانات بیشتر باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زومیت

زومیت شهریورماه ۸۹ شروع به کار کرد و به منبع اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی محصول و مقالات تحلیلی تبدیل شد. زومیت مورد اعتمادترین رسانه برای رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران ایرانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]