اطلاعات تماس
  • 021492*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631318009767

«رنتش کن»؛ سایت اجاره آنلاین کالا

کد: 13970631318009767

https://goo.gl/eFDDvU

، (اخبار رسمی): در شرایط اقتصادی فعلی که توان خرید کالا توسط مردم روز به روز در حال کاهش است شرکت «رنتش کن» راه حل بسیار عالی برای کاهش هزینه‌های صرف شده برای خرید کالا است. «رنتش کن» یک پلتفرم آنلاین برای اجاره انواع کالا است که با استفاده از آن می‌توان تمامی اقلام کالایی مورد استفاده خود را اجاره کرد.

رنتش کن | سایت اجاره آنلاین کالا
لوگو رنتش کن | سایت اجاره آنلاین کالا

رنتش کن یک پلتفرم آنلاین برای اجاره انواع کالا است که با استفاده از آن می‌توان تمامی اقلام کالایی مورد استفاده خود را اجاره کنند

در چند ساله اخیر موج استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین کشور را فرا گرفته و خرید کالا و خدمات به صورت آنلاین جزیی از فرهنگ مصرف خانوار ایرانی در آمده است. در این اکوسیستم تیم‌هایی که معمولا متشکل از افراد جوان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر هستند به دنبال ایجاد راه حل وآنلاین‌سازی چالش‌های بازار ایران هستند.

اگر به بیلبوردهای تبلیغاتی سطح تهران دقت کرده باشید اکثر این تبلیغات مربوط به کسب‌وکارهای اینترنتی است که در چند ساله اخیر کار خود را شروع کرده‌اند و به تدریج فضای کاری خود را تا حدی گسترش داده‌اند که توانسته‌اند حجم قابل قبولی از بازار مربوطه کسب‌وکار خود را در اختیار بگیرند. بنابراین رقابت در بازارهای آنلاین بسیار گسترده شده و رقبا با راه‌حل‌های خلاقانه سعی بر بزرگ‌تر کردن سهم خود از این فضا هستند.

از اصلی‌ترین راه‌حل‌های موفقیت در این بازار در شرایط فعلی داشتن رویکرد متفاوت نسبت به سایرین، کمک به وضع زندگی مردم و سرویس‌دهی سریع و راحت است. یکی از شرکت‌هایی که با این رویکرد در مدت زمان کوتاهی توانسته به موفقیت برسد شرکت «رنتش کن» است که در زمینه اجاره آنلاین انواع کالا فعالیت می‌کند.

در شرایط اقتصادی فعلی که توان خرید کالا توسط مردم روز به روز در حال کاهش است شرکت «رنتش کن» راه حل بسیار عالی برای کاهش هزینه‌های صرف‌شده برای خرید کالا است.

«رنتش کن» یک پلتفرم آنلاین برای اجاره انواع کالا است که با استفاده از آن می‌توان تمامی اقلام کالایی مورد استفاده خود را اجاره کرد. هدف تیم رنتش کن پوشش تمامی کالاهای مورد نیاز یک خانواده ایرانی است که قابل اجاره باشد. در تمامی کشورهای مطرح در زمینه بازارهای آنلاین نمونه‌هایی بسیاری برای اجاره کالا به صورت آنلاین وجود دارد که سالانه میلیون‌ها دلار درآمد دارند. بازار اجاره کالا در خارج از ایران تا حدی گسترده شده است که طبق یک نظرسنجی معتبر علاقه مردم در کشور آمریکا به اجاره کالا 70 درصد افزایش پیدا کرده زیرا هم می‌توانند تنوع بیشتر از کالاها را در اختیار داشته باشند هم هزینه تعمیر و نگهداری کالاها کاهش پیدا می‌کند.

با استفاده از رنتش کن صرف هزینه‌ها برای کالاهایی که کم استفاده هستند و توجیحی برای خرید آن‌ها وجود ندارد کاهش پیدا می‌کند و فرایند استفاده از آن کاملا آنلاین بوده و یک تیم پشتیبانی و فنی تمامی مراحل اجاره کالا را تحت نظر دارند.

هدف رنتش کن سریع و ساده بودن فرایند اجاره آنلاین است بنابراین فرایند ضمانت کالا در رنتش کن بسیار ساده و نوع ضمان مورد نیاز برای هر کالا مشخص است که تحویل پیک مورد اعتماد رنتش کن داده می‌شود. سلامت تمامی کالاها قبل از رسیدن به دست مشتری توسط تیم این شرکت بررسی می‌شوند و در صورت بروز هر نوع مشکل فنی در زمان استفاده کالا، مشکل مربوطه قابل پیگیری است. همچنین کالاهای استفاده شده در رنتش کن از باکیفیت‌ترین نوع آن کالا خواهند بود و مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند نوع کالا را انتخاب کنند و مطمئن باشند که کیفیت کالای مورد نظر کاملا قابل قبول است.  

با صحبت‌های انجام شده با تیم رنتش کن، استقبال از این شرکت در مدت زمان کوتاهی که از تاسیس شرکت می گذرد بسیار خوب بوده و این تیم در آینده نزدیک قابلیت های جدیدی را به سرویس ها خود اضافه خواهد کرد.

قابلیت بیمه کالاها از خدماتی است که دراین شرکت وجو دارد تا کاربران با خیال راحت از کالا مورد نیاز خود استفاده کنند. همچنین در طول مدت استفاده اگر کاربر به خواهد تنوعی در مدل کالایی که استفاده می‌کند ایجاد کند به راحتی می‌تواند با هماهنگی شرکت مدل متفاوتی از کالای مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشد. رنتش کن هدف خود را گسترش محدوده فعالیت خود می‌داند و تاکنون توانسته علاوه بر تهران شهرهای کرج و لواسان را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

در رنتش کن، جوانان به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاربران فضای آنلاین مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند و وسایل سرگرمی و برگزاری مهمانی‌ها با قیمت بسیار مناسب در دسترس هستند. انواع کنسول‌های بازی و تجهیزات صوتی و نورپردازی از جمله کالاهایی هستند که در رنتش کن با بهترین قیمت نسبت به بازار در دسترس هستند. همچنین در آینده نزدیک وسایل کمپینگ نیز به مجموعه این شرکت افزوده خواهد شد تا جوانان علاقه‌مند به کمپینگ با هزینه کمتری بتوانند از طبیعت ایران استفاده کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از رنتش کن می‌توانند به سایت رنتش کن مراجعه کنند و یا با شماره 02149279037 تماس حاصل کنند. علاقه‌مندان هم چنین می‌توانند به اینستاگرام این شرکت دسترسی داشته باشند تا از آخرین محصولات و تخفیف‌ها مطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنتش کن

سایت اجاره آنلاین کالا.

اطلاعات تماس
  • 021492*****
[نمایش اطلاعات]