اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318137871

آموزش کلیه مباحث طراحی و اجرا براساس آخرین ویرایش آیین نامه‌های بین‌المللی

دوره آموزشی نیلینگ و انکراژ با نرم افزارهای Geo Studio و Plaxis

کد: 13970701318137871

https://goo.gl/RLygF6

، تهران , (اخبار رسمی): در دوره آموزشی نیلینگ و انکراژ، مطالب در سه دسته طراحی، نظارت و اجرا آموزش داده خواهد شد. علاوه بر آن نرم افزارهای تخصصی این حوزه یعنی GeoStudio و Plaxis نیز آموزش داده می‌شوند.

دوره آموزشی نیلینگ و انکراژ با نرم افزارهای Geo Studio , Plaxis
آموزش تخصصی نیلینگ و انکراژ و نرم افزارهای GeoStudio , Plaxis

از مزیت های این دوره بازدید کارگاهی از پروژه در حال انجام می باشد.

یکی از روش‌های پایدارسازی گود و سازه‌های نگهبان در برابر رانش خاک، عملیات نیلینگ یا میخ­کوبی است. این روش در طرح‌های مختلف عمرانی بسیار رایج است. از جمله این طرح‌ها عبارتند از:

- تثبیت ترانشه‌های در احداث راه آهن و بزرگراه‌ها

- تثبیت شیب‌های زمین در برابر رانش احتمالی

- پایدارسازی کوله‌های مجاور پل در زمین‌های ریزشی

- پایدارسازی گود برای ساختمان‌های بلند در مناطق شهری

- پایدارسازی گود ایستگاه‌های زیرزمینی مترو

دوره آموزشی طراحی نیلینگ و انکراژ برای فعالان، مهندسان طراحی و اجرا نیلینگ و انکراژ و دانشجویان و مهندسانی که قصد ورود به این حرفه را دارند، برنامه‌ریزی شده است.

در دوره نیلینگ و انکراژ، مطالب در سه بخش طراحی، نظارت و  اجرا و توسط سه استاد در طی دوره تدریس می‌شود. همچنین آموزش نرم‌افزارهای GeoStudio و Plaxis به طور همزمان با ارائه مطالب انجام می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌ها به سایت موسسه سرا به نشانی www.omransara.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02122638713 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش