اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318289806

ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های تغییر دکوراسیون حمام

کد: 13970702318289806

https://goo.gl/wVfzDw

، اصفهان , (اخبار رسمی): مهم‌ترین عاملی که منجر به ایجاد یک تغییر بزرگ در حمام می‌شود، نور است. یک مطالعه سوئدی نشان داده که نورپردازی با رنگ زرد بر روی خلق و خوی تاثیر می‌گذارد.

ساده ترین و سریع ترین روش های تغییر دکوراسیون حمام
دکوراسیون حمام

در تعطیلات آخر هفته از دوستان خود دعوت کنید و سعی کنید در مورد ایده های مربوط به طراحی حمام با آنها مشورت نمائید. در اینجا مروری کلی بر ایده های طراحی دکوراسیون سریع و آسان حمام می کنیم.

افرادی که از رفتن در حمام قدیمی خود خسته شده‌اند و رویای یک تغییر بزرگ در سر دارند می‌توانند در ادامه این مطلب با برخی از ایده‌های ارزان قیمت و ساده برای تغییر دکوراسیون آشنا شوند. مهم‌ترین عاملی که منجر به ایجاد یک تغییر بزرگ در حمام می‌شود، نور است. یک مطالعه سوئدی نشان داده که نورپردازی با رنگ زرد بر روی خلق و خوی تاثیر می‌گذارد. تغییر نورپرداری گران و سخت نیست بلکه باعث می‌شود حمام نو و بزرگ‌تر به نظر برسد. وسایل روشنایی قدیمی، سایه‌های غیر جذاب در دکوراسیون ایجاد می‌کنند. اگر تغییر وسایل امکان‌پذیر نیست می‌توان لامپ‌های قدیمی را همراه لامپ‌های جدید فلورسنت که در رنگ و گرما شباهت زیادی به نور طبیعی روز دارند استفاده کرد.

بعد از ارتقا کیفیت نور حمام، گام بعدی رنگ‌آمیزی سریع و آسان حمام است. بهتر است برای سطوح بزرگ مانند دیوارها از رنگ روشن استفاده شود و رنگ‌های تیره را برای گوشه و کنار و کنج‌ها استفاده شود. قبل از انتخاب رنگ، نورپردازی باید ارتقاء داده شود زیرا رنگ با نورپردازی می‌تواند تغییر کند. در اینجا مروری کلی بر ایده‌های طراحی دکوراسیون سریع و آسان حمام خواهد شد.

رنگ آمیزی و نقاشی

دیوارها را باید با بهترین رنگ، رنگ آمیزی کرد. برای جلوگیری از رطوبت نیازی به استفاده از پولیش در حمام نیست. کافی است از فروشگاه‌های عرضه رنگ، یک افزودنی برای جلوگیری از کپک‌زدن، جذب نم و رطوبت استفاده شود. فقط دیوارها را رنگ نکنید، یک رنگ پوسته تخم مرغی یا نیمه براق خریداری کرده و قفسه‌های تعبیه شده در دیوار را هم باید رنگ‌آمیزی کرد.

تعویض لوازم روشنایی

در بازار، انواع لوازم روشنایی مقرون به صرفه وجود دارند. لوازم روشنایی تاریخ گذشته و قدیمی را با لوازم جدید جایگزین کنید. با اینکه پروژه‌های الکترونیکی بیشتر به افراد حرفه‌ای واگذار می‌شوند اما با رعایت برخی موارد ایمنی، تعویض وسایل روشنایی نباید کار دشواری باشد. باید هنگام تعویض وسایل روشنایی از لوازم اورجینال استفاده شود. در روند نوسازی وسایل روشنایی حمام از آویزها، میله‌های نوری که نور را در فضا پخش می‌کنند و لامپ‌های LED استفاده شود زیرا در مصرف انرژی مقرون به صرفه هستند و گرمای اضافی در حمام ایجاد نمی‌کنند. علاقه‌مندان برای خرید لوازم روشنایی در اصفهان می‌توانند به سایت عمران اصفهان مراجعه کنند.

استفاده از آثار هنری در حمام

حتما لازم نیست دیوارهای حمام را با هزینه بالا تزئین کرد. نقاشی با بوم‌های ضد آب بسیارمقرون به صرفه هستند. امروزه چاپگرهای مخصوص می‌توانند چاپ‌هایی روی بوم ایجاد کنند که ضدآب هستند. برای تزئین حمام به ایده‌های هنری فراتر از یک بوم نقاشی ضد آب باید فکر کرد. یک گالری دیواری از اشیاء مورد علاقه مانند ستاره دریایی یا سبدها می‌تواند راه دیگری برای تزئین حمام باشد.

بازسازی کاشی های موجود

اگر کاشی‌های حمام کسل کننده شده می‌توان کارهای زیادی در این خصوص انجام داد، از کاشی‌های با قابلیت جدا شدن استفاده کرد. این کاشی‌ها به راحتی برش خورده و نصب می‌شوند.

تعویض وسایل

یک ایده سریع و آسان جهت تغییر دکوراسیون حمام تغییر وسایلی مانند کشوها، حوله و کاغذ توالت است. وسایل قدیمی را از حمام باز کنید و وسایل جدید جایگزین شود. برای انجام سریع و آسان باید اطمینان حاصل کرد، وسایل جدید به درستی در محل قبلی وسایل قدیمی جایگزین شده باشند به خصوص در کشوهایی که نیاز به پیچ دارند. این کار به معنای ایجاد سوراخ کمتر در دیوار است.

نصب کفپوش

امروزه کفپوش‌های متعددی برای پوشش کف حمام وجود دارند که جلوه‌ای مدرن داشته و کار با آنها آسان است. از بین آنها کفپوش وینیل بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر فروشگاه‌های لوازم ساختمانی موجود است و انواع چوبی آن هم به بازار عرضه شده است. علاوه بر آن به راحتی می‌چسبند و به آسانی نصب می‌شوند. بهترین قسمت کار اینجا است که که آنها ضدآب هستند و در برابر گرما، پارگی و خش ضمانت نامه دارند.  قالیچه‌های صنعتی را نیز می‌توان در اندازه‌های دلخواه سفارش داد و در حمام پهن کرد. پشت این نوع کفپوش یک لایه پلاستیکی قرار دارد که به کف چسبیده و کف حمام را راحت‌تر می‌پوشانند.

حداکثر ذخیره سازی

عدم قرار دادن لوازم غیرضروی در حمام  چهره آن را به روز و تازه می‌کند. اگر با چالش کمبود مکان در حمام رو به رو هستید، باید به آن فکر کرد که چطور می‌توان فضای ذخیره‌سازی موجود را افزایش داد. افزودن چند قفسه برای لوازم کوچک و ساده و نصب یک کمد در آخر هفته نباید کار سختی باشد. قفسه‌ها با سایزهای استاندارد در اکثر فروشگاه‌ها موجود هستند.

راه‌های دیگر ذخیره سازی فضا عبارتند از:

قفسه های دیواری شناور

سبدهای دیواری

افزودن یک کمد کوچک

تغییر منسوجات

اکنون مرحله نهایی طراحی دکوراسیون حمام است. اگر دیوارها رنگی هستند حوله و کفپوش باید با آنها هماهنگ شود. حوله‌های رنگی و طرح داری باید انتخاب شود که با رنگ‌های روی دیوار هماهنگ باشند. حوله‌های کهنه و ناهماهنگ باید دور انداخته شوند و کالاهای نرم و جدید خریداری شده و منسوجات زیر به حمام اضافه شود:

حوله‌ها

پرده حمام

کفپوش

عناصر دکوراتیو

اکنون باید حمام یک نمای جدید به خود بگیرد. برخی از ایده‌های استفاده از عناصر دکوراتیو به شرح زیر هستند:

از یک سبد رخت، جا صابونی و جا مایعی استفاده شود.

در صورت وجود نور در حمام از گل‌های طبیعی بهره برده شود.

گل ارکیده، گیاه بسیار خوبی برای داخل حمام است زیرا ارکیده عاشق رطوبت است.

عناصری مانند شمع و یک اسپری خوشبو کننده عطر و بوی خوبی به حمام می‌دهند.

افرادی که در نصف جهان، شهر زیبای اصفهان سکونت دارند و قصد اجرای بازسازی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی در اصفهان را دارند، می‌توانند به وب سایت عمران اصفهان مراجعه کنند تا بتوانند اطلاعات مفیدی اعم از اطلاعات مجریان، فروشندگان و اطلاعات عمومی در جهت بهترین انتخاب را داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عمران اصفهان

مرجع ساختمان اصفهان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل