اطلاعات تماس
  • 02188*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318329807

بررسی عوامل تاثیرگذار بر دکوراسیون آشپزخانه

کد: 13970702318329807

https://goo.gl/qrovbo

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل زیادی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه دخیل هستند که باید هوشمندانه، با دقت و سلیقه انتخاب شوند تا ظاهری مناسب برای آشپزخانه به وجود آید. به طور مثال یکی از مهمترین عواملی که باید به آن برای داشتن یکی دکوراسیون شیک برای آشپزخانه دقت کرد، سینک ظرفشویی است.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه

مجموعه اخوان در تولید این‌گونه محصولات از رقیبان پیشی گرفته و نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین‌المللی از بهترین برندها در تولید این نوع محصولات به شمار می‌آید

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین فسمت‌های دکوراسیون منزل به حساب می‌آید و تاثیر زیادی بر زیبایی خانه دارد. عوامل زیادی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه دخیل هستند که باید هوشمندانه، با دقت و سلیقه انتخاب شوند تا ظاهری مناسب برای آشپزخانه به وجود آید. به طور مثال یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند به داشتن یکی دکوراسیون شیک در آشپزخانه داشت، سینک ظرفشویی است.

انواع مختلف سینک ظرفشویی وجود دارد، فقط کافی است تا آنها را شناسایی کرده و با سلیقه خود انتخاب کرد. سینک‌ها، اندازه‌ها و اشکال متفاوتی دارند و اینکه قرار است در کجای آشپزخانه از آن استفاده شود تاثیر زیادی بر انتخاب نوع این آیتم دارد. باید همیشه سینکی را انتخاب کرد که ابعادش متناسب با کابینت باشد. نه زیاد بزرگ باشد و زیاد کوچک. سینک‌های تک‌کاسه برای افرادی که استفاده مختصری از سینک دارند، کاربرد دارد و افرادی که مدام از سینک استفاده دارند و چند کار را همزمان انجام می‌دهند، سینک‌های دو کاسه و سه کاسه را می‌توان برای آشپزخانه خود انتخاب کرد. سینک اخوان با مرغوب‌ترین استیل، اولین و برترین برند در تولید این نوع محصول است. تنوع محصول در این برند به گونه‌ای است که با هر کاربرد، ذوق و سلیقه‌ای سازگاری دارد.

عامل دیگری که تاثیر زیادی بر ظاهر آشپزخانه دارد، هود است. انواع هود وجود دارد فقط باید با کمی دقت و سلیقه هودی را انتخاب کرد که با دیگر وسایل آشپزخانه ست باشد، با توجه به جایگاه گاز و فرگاز در آشپزخانه انتخاب شود و ... .

انواع هود از جمله شومینه‌ای، زیر کابینتی، جزیره و مخفی است. مدل شومینه‌ای را می‌توان بر روی دیوار و سقف نصب کرد. مدل زیر کابینتی از قدیمی‌ترین انواع هود به حساب می‌آید، زیر کابینت نصب می‌شوند و نسبت به بقیه مدل‌ها سر و صدای بیشتری تولید می‌کند. مدل جزیره در وسط آشپزخانه قرار دارد و به سقف متصل می‌شوند. این مدل برای آشپزخانه‌هایی که پخت‌وپز در آنها کمتر است کاربردی‌تر است و در انواع مکعبی، استانه‌ای، کره‌ای و ... وجود دارد. مدل مخفی یا توکار در زیر کابینت نصب می‌شود ولی در ظاهر آشپزخانه مشخص نیست. این مدل برای سلیقه‌هایی که دوست دارند اکثر عوامل دکوراسیون توکار باشند مناسب است. هود اخوان با مرغوب‌ترین جنس شیشه و استیل و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا از بهترین مدل‌های هود در ایران به شمار می‌رود.

گاز و فر هم به اندازه موارد گفته شده، مهم هستند و اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند ظاهر آشپزخانه را زیبا و شکیل جلوه بدهد. گاز و فرگاز از دو نوع استیل و شیشه‌ای وجود دارد که بسته به سلیقه و دکوراسیون، می‌توان گاز و فرگاز شیشه‌های آجدار، آینه‌ای، مشکی و ... و یا بدون شیشه را انتخاب کرد. فر همیشه جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهد. با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه می‌توان از فر توکار استفاده کرد. این فر علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، باعث جلوگیری از هدر رفتن حرارت می‌شود.

مجموعه اخوان در تولید این محصول هم مانند دیگر محصولات بالا، از رقیبان پیشی گرفته با تولید گاز اخوان و فر توکار اخوان با انواع مدل‌ها و بهترین مواداولیه نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین‌المللی از بهترین برندها در تولید این نوع محصولات به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی محصولات گروه اخوان به وب‌سایت www.akhavaniran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اخوان ایران

آیا می دانید اخوان مارکت هر آنچه که در آشپزخانه نیاز دارید رابا بهترین کیفیت و نازل ترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد؟

اطلاعات تماس
  • 02188*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل