اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970703318609470

رونمایی از سرویسی جدید در حوزه تاکسی‌های آنلاین

درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت

کد: 13970703318609470

https://goo.gl/GWp7Xu

، تهران , (اخبار رسمی): 1611 خدمتی تازه در حوزه سامانه‌های درخواست خودرو است که می‌توان با شماره‌گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد.

درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت
درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت

1611 خدمتی تازه در حوزه سامانه‌های درخواست خودرو است که می‌توان با شماره‌گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد

به گزارش روابط عمومی ماکسیم، نشست خبری سامانه درخواست خودروی ماکسیم در هتل اسپیناس با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و نیز مدیران ایرانی و روسی این شرکت با موضوع رونمایی از مرکز تماس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «ایلیا بانی شف»، مدیر منطقه‌ای ایران ماکسیم با اشاره به واقعه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران گفت: «برخی از ما درباره دلیل وجود شرکت‌های روسی در ایران می‌پرسند. در جواب به این سوال باید گفت نباید یک کسب‌وکار شفاف را به مسائل سیاسی ربط داد. ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و در مسائل تکنولوژی نیز در حال پیشرفت است. این موضوع جاذبه بالایی برای ما برای حضور در این بازار توسعه را دارد. ما نیز می‌خواهیم در این بازار کسب‌وکار خودمان را داشته باشیم.»

مدیر منطقه‌ای ماکسیم ایران در ادامه صحبت‌های‌ خود، تاکید کرد که ماکسیم را اسیر و در بند نرخ دلار نمی‌داند. وی پیرامون جایگاه ماکسیم در بازار روسیه گفت : « سامانه حمل‌ونقل ماکسیم یکی از بزرگترین موسسات IT در روسیه را دارا است که کسب و کاری پیچیده همچون سامانه حمل و نقل آنلاین را در کشورهای مختلف راه‌اندازی کرده و تصمیم ورود به مارکت ایران را گرفته است. مجموعه ما به جهانیان ثابت کرده که می‌توان در ایران کسب‌وکاری مدرن راه انداخت و آن را با ثبات ادامه داد.»

وی با اشاره به اینکه رقابت با بازیگران بزرگ دیگر این حوزه در ایران برای ما نه یک تهدید بلکه فرصت است چرا که باور دارد که این رقابت‌ها باعث پیشرفت کار و حوزه فعالیت آنها می‌شود خاطرنشان کرد: «ما در روسیه با ده‌ها رقیب دیگر و در کشورهای دیگر در کنار رقبای بسیار بزرگتری فعالیت می‌کنیم و تصور می‌کنم این بیشتر یک نوع همکاری است تا رقابت. مصرف کننده نهایی تصمیم می‌گیرد که در نهایت از کدام سرویس استفاده کند و ما باید به کیفیت خوب سرویس خود فکر کنیم و نه چیز دیگر.»

در ادامه ی این نشست خبری «آرمین کریمی» مدیر توسعه ماکسیم اعلام کرد که شرکت ماکسیم از سال 2014 به بعد به فعالیت‌های برون مرزی خود روی آورد و اولین سفر موفقیت‌آمیز خود را 24 مورخ مهرماه 96 در تهران انجام داد. او می‌گوید ماکسیم پس از تهران به شهرهای باجمعیت بالای 1 میلیون نفر رفتند و بعد هم به شهرهای با جمعیت صدهزار نفر ورود پیدا کردند.

کریمی در ادامه اظهار داشت: «امروزه با فعالیت در 60 شهر ایران، بزرگترین تاکسی آنلاین از حیث وسعت فعالیت در کشور محسوب می‌شوند.»

وی همچنین به دستاورد بزرگ این شرکت یعنی یک میلیارد سفارش انجام شده در دنیا اشاره کرد و گفت با وجود آنکه هدف این شرکت در فاز اول حضورش در ایران، گسترش شهرهای تحت پوشش بوده است، در طول یک سال فعالیت موفق به انجام صدهزار سفارش شده است.

مدیر توسعه بازار این شرکت هدف از برگزاری این نشست را معرفی سرویس جدید 1611عنوان کرد و گفت : «سامانه ماکسیم این امکان را فراهم می کند تا ارتباط راحت‌تر و بهتری بین مشتری و راننده به وجود بیاید و مشکلات مسافر و راننده حین سفر به آسانی برطرف شود. ما پیوسته در حال گسترش هستیم و روز به روز خدمات خود را بیشتر خواهیم کرد. سامانه مرکز تماس ما افق‌های بلندی پیش رو دارد و قصد داریم که با کمک این مرکز بتوانیم به درخواست تمامی مشتریان پاسخ دهیم.»

1611 خدمتی تازه از سامانه درخواست خودرو ماکسیم است که می‌توان با شماره‌گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. از جمله خدمات ارائه شده در این سرویس می‌توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه سفارش پیش از آغاز سفر، پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت سفارش از طریق شماره 1611 در هر ساعت از شبانه روز، ثبت درخواست‌های تکمیلی همچون نیاز به صندلی کودک در خودرو، همراه داشتن بار و... و نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم و ... اشاره کرد.

سرویس جدید ماکسیم به مسافران کمک می‌کند هنگامی که از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده نمی‌کنند و یا امکان اتصال تلفن همراه به اینترنت وجود ندارد، از خدمات سامانه درخواست خودروی ماکسیم استفاده کنند.

شایان ذکر است مراحل رد یا قبول درخواست مسافر، هر لحظه از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به اطلاع مسافر می‌رسد و پس از تعیین راننده و پذیرش سفارش توسط وی، اطلاعات راننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره پلاک خودرو، رنگ و مدل آن، زمان رسیدن راننده به مشتری و نیز هزینه سفر توسط اپراتور به مسافر اعلام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس درخواست خودروی ماکسیم

سرویس درخواست خودرو «ماکسیم» از تاریخ 24 مهرماه 1396 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. کلان شهر تهران، نقطه آغاز فعالیت این سرویس بوده و در حال حاضر، در نزدیک به 40 شهر ایران مشغول به ارائه خدمات است. درخواست خودرو از سرویس ماکسیم برای مسافران، اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، مرکز تماس1611 و یا سایت taximaxim.ir در دسترس مسافران و رانندگان قرار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]