اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970704318695643

سامسونگ و موسسه شبکه مترجمین ایران قرارداد همکاری امضا کردند

کد: 13970704318695643

https://goo.gl/aFokGA

، تهران , (اخبار رسمی): سامسونگ به جمع بیش ۱۵۰ هزار مشتری موسسه شبکه مترجمین ایران پیوست و ترجمه پروژه‌های این شرکت را از انگلیسی به فارسی و بالعکس از این پس به عهده دارد. بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه IT کشور، مانند همراه اول، هواوی و شرکت مخابراتی ایران جزو مشتریان شبکه مترجمین هستند.

سامسونگ و موسسه شبکه مترجمین ایران قرارداد همکاری امضا کردند
موسسه شبکه مترجمین ایران و شرکت سامسونگ قرارداد همکاری امضا کردند

موسسه شبکه مترجمین ایران و شرکت سامسونگ قرارداد همکاری امضا کردند

به این ترتیب، سامسونگ نیز به جمع بیش ۱۵۰ هزار نفری مشتریان شبکه مترجمین پیوست و از این پس، شبکه مترجمین ایران، پروژه‌های این شرکت را از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ترجمه خواهد کرد.

 لازم به ذکر است سایر شرکت های رهبر بازار در ICT مانند همراه اول، هواوی و شرکت مخابرات ایران هم جزو مشتریان ترجمه تخصصی شبکه مترجمین هستند.

شبکه مترجمین ایران، با بهره‌گیری از مترجمانی با بیش از 10 سال سابقه ترجمه حرفه‌ای متن‌های تخصصی به کنترل کیفی و آموزش مستمر مترجم‌های فعال در سیستم می‌پردازد تا از کیفیت کاری که به مشتری تحویل می‌دهد مطمئن باشد.

عضویت در مجامع جهانی ترجمه elia و GALA و همچنین دریافت استاندارد ترجمه ISO17100 نیز، صحتی بر شایستگی این موسسه می‌باشد.

علاوه بر ترجمه سایت، خدمات شبکه مترجمین ایران شامل ترجمه متن‌های تخصصی، مقاله، کتاب، ترجمه همزمان، ترجمه کاتالوگ و بروشور، زیرنویس، فایل‌های صوتی و اسناد و مدارک رسمی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه مترجمین ایران

شبکه مترجمین ایران اولین و پرمخاطب ترین ارائه دهنده خدمات نوین ترجمه در ایران است. ما خدمات ترجمه تخصصی را به صورت 24 ساعته و آنلاین انجام می دهیم. ترجمه انگلیسی به فارسی ، ترجمه فارسی به انگلیسی متن و مقاله در تخصص ماست و علاوه بر آن به 37 زبان دیگر نیز ترجمه می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]