اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970708319309867

30% تخفیف بیش‌تر برای خرید از حراج 70% بانی مد!!

تا 100% برای خرید لباس و اکسسوری مورد علاقه خود تخفیف بگیرید!

کد: 13970708319309867

https://goo.gl/w5E3Bk

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به ازای خرید هر محصول در حراج پایان فصل بانی مد با 70% تخفیف، از 30% تخفیف بیش‌تر بر روی فاکتور خرید خود بهره مند خواهند شد. حراجی متفاوت و نزدیک به 100% تخفیف برای خرید لباس و اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه است.

تا 100% برای خرید لباس و اکسسوری مورد علاقه خود تخفیف بگیرید!
تا 100% برای خرید لباس و اکسسوری مورد علاقه خود تخفیف بگیرید!

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و نابسامانی اوضاع جامعه در رفع نیازهای ضروری، هر شخصی موظف است تا با تخصص خود، به یاری هم‌وطنان‌، در راستای تامین نیازهای‌شان بشتابد.

فروشگاه اینترنتی بانی مد به عنوان فروشگاه تخصصی مد و پوشاک در حوزه دیجیتال، طرح جدید خود را تحت عنوان «حراج 70%+30%» آغاز کرده است. 

این طرح بزرگ صرفا جهت احترام، تکریم و بالا بردن قدرت خرید مشتریان در نظر گرفته شده است.

طبق شعار بانی مد، مهم نیست خریدار جزو کدام یک از اقشار جامعه باشند، سبد خرید هیچ فردی در طرح 70%+30% خالی نمی‌ماند. با استفاده از این طرح  می‌توان بالاترین کیفیت را در کنار بی‌سابقه‌ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی بانی مد تجربه کرد.

علاقه‌مندان برای خرید کاپشن، لباس بافت، تیشرت، پلوشرت و زیرپوش مردانه و ... با قیمت مناسب و ارزان با اعمال 30% تخفیف بیشتر روی هر فاکتور می‌توانند به علاوه تخفیف تا سقف 70%، به صفحه خرید از حراج 70%+30% بانی مد مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹3 بعنوان تنها فروشگاه آنلاین پوشاک جین وست آغاز نمود و با تلاشهای بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز)، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]