اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970708319349620

هواوی رسما تایید کرد

منتظر اولین گوشی 5G با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر در اواسط 2019 باشید

کد: 13970708319349620

https://goo.gl/xnZbbi

، (اخبار رسمی): در حاشیه انجمن اقتصاد جهانی در تیانجین چین برگزار می‌شود؛ Ken Hu نایب رئیس هواوی تایید کرد که هواوِی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات شبکه‌های مخابراتی جهان، یک گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را اواسط سال آینده میلادی پیش روی مشتاقان قرار خواهد داد.

منتظر اولین گوشی 5G با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر در اواسط 2019 باشید
منتظر اولین گوشی 5G با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر در اواسط 2019 باشید

هوآوی در این حوزه پیشگام خواهد بود و محصول نهایی خود را زودتر از سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. محصولی که نه تنها انعطاف‌پذیر است بلکه از شبکه5G  نیز پشتیبانی می‌کند

در نشست سالیانه New Champions، به عنوان کنفرانسی که روی نوآوری، علوم و فناوری متمرکز بوده و در حاشیه انجمن اقتصاد جهانی در تیانجین چین برگزار می‌شود؛ Ken Hu نایب رئیس هواوی تایید کرد که هواوِی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات شبکه‌های مخابراتی جهان، یک گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را اواسط سال آینده میلادی پیش روی مشتاقان قرار خواهد داد.

وی همچنین افزود: «نقشه راه در سمت دستگاه‌های بهره‌مند از شبکه 5G، عرضه تعدادی گوشی هوشمند در اواسط سال آینده میلادی یعنی سال 2019 است. گوشی‌هایی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، از سرعت بیشتر و تاخیر و زمان پاسخگویی کمتر بهره‌مند می‌شوند.»

گوشی هوشمند 5G با صفحه‌نمایش قابل انعطاف غول‌پیکر

هواوی اعلام کرده که شبکه 5G صد برابر سریع‌تر از شبکه‌های 4G بوده و زمان پاسخگویی تا ۵۰ برابر بهتر خواهد شد.

آقای Hu در این رابطه اشاره کرد: «در اولین گوشی هوشمند 5G هواوی، قصد داریم صفحه‌نمایشی بزرگ و انعطاف‌پذیر را معرفی کنیم. در واقع این اولین باری است که شاهد معرفی صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر در گوشی‌های هوشمند هستیم. تصور کنید با سرعتی به مراتب سریع‌تر (۱۰۰ برابر بیشتر از سرعت‌های کنونی)‌ قصد دارید از تجربه تماشای ویدئوهای با کیفیت بالا و جذاب روی گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش بزرگ و منعطف، بهره‌مند شوید.»

خروجی تحقیقات و پیش‌بینی‌های موسسه Atherton

اولین گوشی هوشمند 5G هواوی به احتمال زیاد از قدرتمندترین پردازنده توانا در زمینه هوش مصنوعی هواوی یعنی Kirin 980، بهره‌مند خواهد شد که در نمایشگاه IFA 2018، در کنار مودم 5G این شرکت یعنی Balong 5000، معرفی شد.

علاوه بر این، گوشی هوشمند انعطاف پذیر هواوی از فناوری صفحه‌نمایش انعطاف پذیر OLED بهره‌مند خواهند شد که در چند سال اخیر از طرف تولیدکنندگانی نظیر Japan Display، LG Display و Samsung Display در مسیر آماده‌سازی و توسعه قرار داشته است.

در رویداد IFA سال 2018 که چند ماه پیش برگزار شد، مدیرعامل سامسونگ نیز اعلام کرده بود این غول کره‌ای دنیای محصولات الکترونیکی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش انعطاف پذیر رونمایی کند. این در حالی است که ال‌جی نیز در مسیر توسعه گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر قرار دارد.

اما با توجه به گفته‌های اخیر آقای Hu به نظر می‌رسد هوآوی در این حوزه پیشگام خواهد بود و محصول نهایی خود را زودتر از سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. محصولی که نه تنها انعطاف‌پذیر است بلکه قابلیت پشتیبانی از شبکه5G  را نیز دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]