اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970709319409868

5 موردی که می‌تواند سئو داخلی سایت را بهبود بخشد

کد: 13970709319409868

https://goo.gl/RrGH9f

، ارومیه , (اخبار رسمی): فقط با اجرای سه مورد از پنج مورد می‌توان تا حدود زیادی سئو سایت را افزایش داد. به این نوع سئو، سئو داخلی یا Onpage Seo گفته می‌شود.

5 موردی که میتواند سئو داخلی سایت شما را بهبود بخشد
5 موردی که میتواند سئو داخلی سایت شما را بهبود بخشد

5 موردی که میتواند سئو داخلی سایت شما را بهبود بخشد ، در این مقاله سعی بر این داشته این داشته ایم تا با استفاده از الگوریتم های جدید گوگل سئو داخلی سایت را بهبود بخشیم...

به گزارش سایت freeadshare، پنج موردی که سئو داخلی سایت را بهبود می‌دهند به شرح زیر است.

1 - محتوای سایت باید منحصر به فرد باشد چراکه در غیر اینصورت  هیچ ترافیکی نیز نخواهید داشت. هرچه سئو سایت بهینه‌تر باشد و یا حتی بهترین طراحی را نیز داشته باشید اگر محتوای جالب و جذابی نداشته باشد ترافیکی نیز به همراه نخواهد داشت.

2 - هر صفحه از سایت را باید با یک کلمه کلیدی منحصر به فرد سئو کرد و سعی نکنید تعداد صفحات در این زمینه را افزایش دهید، سعی کنید اطلاعات آن صفحه کامل باشد و هر چند وقت یک‌بار همان صفحه را به‌روز رسانی کنید. یعنی زمانی که یک مقاله جدید در همان باره به سایت اضافه می‌شود بهتر است مطلب به همان صفحه قبلی که ایجاد شده اضافه شود  زیرا در این حالت صفحه قبلی آپدیت شده است و گوگل از این حرکت بسیار استقبال خواهد کرد.

3 - تایتل یا همان عنوان صفحه و توضیحات صفحه باید منحصر به فرد باشد و البته همان چیزی کاربر به دنبال آن است را به او بدهد زیرا کاربر در ابتدا به صفحه گوگل مراجعه می‌کند و به جستجو در آن می‌پردازد سپس تنها چیزی که می‌بیند تایتل صفحات و توضیحات کوتاه است، در صورتی که چیزی که به دنبال آن می‌گردد در آن تایتل و توضیحات وجود داشته باشد به آن صفحه مراجعه خواهد کرد. پس باید سعی شود دقیقاً خواسته‌های کاربران را هدف قرار داد.

4 - سایت باید کاملاً بهینه شده برای موبایل طراحی شده باشد، زیرا امروزه عموم بازدیدها توسط موبایل صورت می‌گیرد و دیگر رایانه محبوبیت خود را در این زمینه از دست داده است پس صفحات را ابتدا برای موبایل و سپس برای رایانه باید بهینه کرد. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که نهایت سرعت در صفحات را برای کاربران خود به ارمغان آورید.

پیوندهای سایت یا همان لینک صفحات باید به روش درستی تقسیم بندی شده باشند و توصیه می‌شود از کلمات انگلیسی استفاده شود، با اینکه گوگل دیگر با لینک‌های فارسی مشکلی ندارد اما چیزی که بارها و بارها تجربه شده است این است که در لینک سازی با مشکل مواجه خواهید شد. به این نکته باید توجه داشت که این فقط یک پیشنهاد است و تنها چیزی که گوگل می‌خواهد این است که لینک صفحات با دسته بندی دقیقاً خوانا باشد.

5 - هر صفحه نباید بیشتر از 15 لینک داخلی داشته باشد زیرا در این صورت نمونه بارز یک صفحه اسپم خواهد بود، البته لینک‌های هدر و فوتر در این زمره نیستند. توجه داشته باشید لینک‌هایی که قرار میدهید در ابتدای متن یا انتهای متن نباشد زیرا در این صورت نمونه بارز یک لینک‌سازی رباتیک خواهد بود و اسپم است، بهتر است لینک‌ها در اواسط متن و در نقاط مختلف باشد تا لینک سازی به صورت طبیعی جلوه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکروتیک

تیم مهندسی آکروتیک با کادری مجرب در زمینه سئو ، تولید محتوا ، طراحی سایت و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی