اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319739881

محصول تازه کاوش فردا رونمایی شد

نرم افزار حسابداری رقیب ایرانی و تازه نفس بازار نرم افزارهای مدیریت مالی

کد: 13970710319739881

https://goo.gl/E117NA

، (اخبار رسمی): محصول تازه کاوش فردا با نام نرم افزار حسابداری کاوش در ایران رونمایی و به بازار عرضه شد.

نرم افزار حسابداری  رقیب ایرانی و تازه نفس بازار نرم افزارهای مدیریت مالی
حسابداری راحت تر از این نمیشه حسابداری مالی، خزانه داری، انبارداری نرم افزار حسابداری کاوش

به گزارش روابط عمومی کاوش فردا، فروردین ماه 1397، ایران میزبان رونمایی از نرم افزار حسابداری ، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه نرم افزار جامع مالی و حسابداری  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر نرم افزار حسابداری کاوش، با امکاناتی وسیع، قابل استفاده برای کلیه صنوف و کسب و کارها می باشد که در قسمت مالی این نرم افزار، می توانید گردش حسابها، بدهکاران/ بستانکاران، اسناد حسابداری به صورت روزانه و ماهانه، گردش حسابهای کل، معین، تفضیلی و محاسبه سود و زیان مجموعه به صورت روزانه، هفته ای، ماهانه، سالانه و... را مدیریت کنید. را ارائه کند تا این خدمت تازه در بخش انبارداری و خرید/ فروش نرم افزار حسابداری کاوش، می توانید لیست کالاها، صدور انواع فاکتورهای خرید/ فروش/ مرجوعی/ امانی/ انواع حواله های انبار/ پیش فاکتور، گزارشات گردش کالاها، سود کالاها و فاکتورها، گزارش میزان خرید و فروش و... را به سادگی تهیه کنید. در قسمت دریافت و پرداخت نرم افزار حسابداری کاوش، می توانید از امکاناتی چون ثبت حسابهای بانکی، ثبت دسته چکهای دریافتی و پرداختی، ثبت وجوه نقد، گزارش گردش انواع چکهای بانکی و وجوه نقد، نرم افزار چاپ چک و... بهره مند شوید. را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نرم افزار حسابداری دارای محاسنی است که اعم از حسابداری است و می‌تواند باعث مدیریت مالی بهتر شود.

امین مشایخی مدیرعامل کاوش فردا، تولید این محصول را نتیجه 15 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: آغاز به کار برای تولید این محصول از 1382 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را فروردین ماه 1397 اعلام و ادامه داد: نرم افزار شامل امکانات بسیار وسیعی در زمینه حسابداری می باشد که برای مشاهده امکانات بیشتر به وب سایت www.kvf.ir/kshrkt میتوانید مراجعه کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوش

شرکت کاوش فردا متشکل از گروهی متخصص با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی، تولید و ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه سرویس ها و محصولات نرم افزاری مانند نرم افزار حسابداری، نرم افزار پیمانکاری، نرم افزار بیمه، نرم افزار آسانسور، نرم افزار حمل و نقل و... در سطح کشور مشغول به فعالیت است.

اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه