اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319805904

تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی

کد: 13970710319805904

https://goo.gl/WHceW8

، تهران , (اخبار رسمی): از قابلیت های چشمگیر و بسیار خوب پرینترهای سه بعدی کاهش هزینه و افزایش سرعت در انجام کار است. این قابلیت ها منجر به تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی شد.

 تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی
تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی

از قابلیت های چشمگیر و بسیار خوب پرینترهای سه بعدی کاهش هزینه و افزایش سرعت در انجام کار است. این قابلیت ها منجر به تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی شد.

به گزارش ایده برتر پارسیان، از قابلیت های چشمگیر و بسیار خوب پرینترهای سه بعدی کاهش هزینه و افزایش سرعت در انجام کار است. این قابلیت ها منجر به تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی شد.

تولید قطعات بزرگ هواپیمای ایرباس 350 با پرینتر سه بعدی

بخش تولید هلی کوپتر ایرباس اعلام نموده است که در آلمان شفت های هواپیما با مقیاس بزرگ توسط پرینتر سه بعدی برای هواپیمای ایرباس A350 را شروع به تولید کرده اند.

رئیس مرکز خدمات صنعتی ایرباس آلمان ، لوئیس مارتین دیاز گفته است:هدف از تولید این شفت ها، چفت کردن درب های هلیکوپتر است که با طراحی خاصی انجام می شوند و سبک وزن هم هستند. شفت های تولید به وسیله پرینتر سه بعدی صنعتی مدل  EOS M 400-4 تولید می شوند. شفت های تولیدی با استفاده از پرینترهای سه بعدی منجر به صرفه جویی در زمان موردنیاز برای تولید و حتی کم شدن وزن آنها شده است.

پرینترهای سه بعدی صنعتی تغییرات اساسی از نظر هزینه در صنعت تولید و ساخت ایجاد می کنند بنابراین باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

پرینتر سه بعدیEOS  مدل M 400-4 قادر به تولید 28 عدد شفت لبه دار است که در مقایسه با مدلی که به روش معمولی تولید می شود هم 45 درصد سبکتر است و هم 25 درصد ارزانتر.

معاون ارشد شرکت پرینتر سه بعدیEOS در مرکز اروپا گفته است:

پرینترهای سه بعدی ما هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قابلیت بازیابی دارند. با در نظر گرفتن این موارد و هم چنین دانش پرینتر سه بعدی ما می توانیم از Airbus در گرفتن گواهینامه برای این اجزای تولید شده پشتیبانی کنیم.

در سال 2016 شرکت ایرباس ترمزهایی با فناوری تولید افزایش با چاپ سه بعدی و مواد مصرفی تیتانیوم تولید کرد که در همین هواپیما به کار گرفته شد.

قبل تر هم خود ایرباس اعلام نموده بود که هواپیمای A350 بیشتر از 1000 قطعه ی چاپی با پرینتر سه بعدی است. این امر نشان دهنده ی ثابت قدمی شرکت ایرباس برای استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید در صنعت هوافضا می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش