اطلاعات تماس
  • 091266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970710319848774

مدیرعامل کوبش ماشین بیان کرد: ساخت بزرگترین سنگ شکن سیار خاورمیانه

کوبش ماشین، بزرگترین سنگ شکن سیار خاورمیانه را ساخت

کد: 13970710319848774

https://goo.gl/N8rXBj

، تهران , (اخبار رسمی): کوبش ماشین با توجه به نیاز معادن بزرگ داخلی و تقاضای بازار خارجی، موفق به طراحی و ساخت بزرگترین سنگ شکن سیار (Mobile Crusher) خاورمیانه با ظرفیت تولید 250 تن در ساعت شده است. سنگ شکن سیار در معادن فرآوری مواد معدنی و معادن شن و ماسه کاربرد دارد و جایگزینی مناسب برای تاسیسات معدن ثابت است.

کوبش ماشین ، بزرگترین سنگ شکن سیار خاورمیانه را ساخت
سنگ شکن سیار کوبش ماشین - موبایل کراشر

دستگاه سنگ‌شکن سیار در کلیه معادن فرآوری مواد معدنی و همچنین جهت تامین مصالح شن و ماسه مورد نیاز در پروژه‌های بزرگ عمرانی، سدسازی و راه‌سازی کاربرد دارد و جایگزینی مناسب برای تاسیسات ثابت است

مدیرعامل کوبش ماشین، مهندس علیپور در خصوص دستاورد جدید این شرکت گفت: بزرگترین سنگ شکن سیار خاورمیانه توسط کوبش ماشین ساخته شد. با توجه به نیاز معادن بزرگ داخلی و تقاضای بازار خارجی، متخصصان گروه صنعتی کوبش ماشین موفق به طراحی و ساخت بزرگترین سنگ شکن سیار خاورمیانه شده‌اند.

علیپور، با اشاره به سابقه تولید سنگ شکن سیار توسط این شرکت، اعلام کرد: طی سال‌های گذشته سعی کردیم با تولید سنگ شکن سیار در ظرفیت‌های مختلف، تناژ و ظرفیت خروجی این دستگاه را ارتقا دهیم، که آخرین سنگ شکن سیار تولیدی این شرکت با ظرفیت تولید 250 تن در ساعت، بزرگترین سنگ شکن سیار تولیدی خاورمیانه است و هزینه ساخت آن، یک پنجم مشابه اروپایی است و دارای ویژگی‌های خاص و در مقایسه با مشابه خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

دستگاه سنگ شکن سیار در کلیه معادن فرآوری مواد معدنی از قبیل سنگ آهن، سنگ مس و همچنین جهت تامین مصالح شن و ماسه مورد نیاز در پروژه‌های بزرگ عمرانی، سد سازی و راه‌سازی کاربرد دارد و جایگزینی مناسب برای تاسیسات معدن ثابت است.

وی افزود: تولید شن و ماسه در ظرفیت 70 تن تا 300 تن در ساعت، حمل و نقل آسان، نصب سریع و بدون نیاز به فندانسیون، قابلیت جابجایی در کوتاهترین زمان، نیاز به فضای کمتر نسبت به تاسیسات ثابت، خدمات پس از فروش، پشتیبانی سریع و در دسترس بودن قطعات از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

کارخانه سنگ شکنی سیار تولیدی کوبش ماشین با ظرفیت سیلوی 70 تن، قابلیت شکستن سنگ‌هایی تا ابعاد یک متر را دارا است.

وی ادامه داد: متخصصان این شرکت با توجه به نیاز بازار، با تکیه بر دانش فنی و علمی موفق به طراحی و ساخت این دستگاه شدند. که در گام نخست این دستگاه به کشورهای همسایه صادر می شود.

شایان ذکر است، گروه صنعتی کوبش ماشین سابقه طولانی در زمینه تولید ماشین آلات ثابت و سیار صنایع معدنی، بچینگ پلانت، کارخانه آسفالت و کارخانه گچ دارد و محصولات تولیدی این شرکت، عمدتا به خارج از کشور صادر می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوبش ماشین

گروه صنعتی کوبش ماشین در سال 1375 با نام صنایع فلزی برادران علیپور اقدام به فعالیت در زمینه قطعه سازی و تعمیرات ماشین الات صنایع کانه آرایی و معدنی نمود و در سالهای بعدی با ارتقا توانمندی شرکت شروع به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع مورد نیاز کارخانجات خردایش و کانه آرایی و کارخانجات بازیافت کشور نمود و امید آن دارد که بتواند گامی موثر در جهت ارتقای کیفی صنایع کشور برداشته باشد.

اطلاعات تماس
  • 091266*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید