اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970711319916094

ارائه سبک ترین آنتی ویروس دنیا به مشترکان مبناتلکام

آغاز همکاری شرکتهای دورانتاش و توسعه ارتباطات مبنا(مبنا تلکام)

کد: 13970711319916094

https://goo.gl/97isL4

، تهران , (اخبار رسمی): طی همکاری شرکتهای دورانتاش و مبناتلکام، همه مشتریان محترم شرکت اینترنتی مبناتلکام می‌توانند یکی از محصولات آنتی ویروس شرکت دورانتاش را با تخفیف بسیار ویژه خریداری و استفاده کنند.

آغاز همکاری شرکتهای دورانتاش و توسعه ارتباطات مبنا ( مبنا تلکام )
آغاز همکاری آنتی ویروسی دورانتاش و مبناتلکام

همه مشترکان شرکت اینترنتی مبنا تلکام میتوانند از نرم افزارهای آنتی ویروس با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش طی دوره محدودی با تخفیف ویژه خریداری و استفاده کنند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش،  دو شرکت دورانتاش ( توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس ) و شرکت گسترش ارتباطات مبنا ( دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران ) توافق کردند تا مشترکان شرکت اینترنتی مبنا تلکام بتوانند یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس معتبر با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش را طی دوره محدودی با تخفیف ویژه خریداری و استفاده کنند.

شرکت گسترش ارتباطات مبنا در سال ۱۳۸۴  با شماره ثبت ۲۶۰۸۷۳ توسط مدیران هفت شرکت مطرح اینترنتی ایران و به منظور ارائه خدمات وسیع در حوزه اطلاع رسانی ، اینترنت و تجارت الکترونیک تاسیس گردید .  

 این شرکت از زمان تاسیس ، با راه اندازی و گسترش شبکه خود در تهران و دیگر شهر ها بستر مناسبی برای ارائه خدمات به مشتریان خود فراهم آورده است . 

درباره شرکت مبناتلکام

شرکت مبناتلکام در سال ۱۳۸۸ با راه اندازی مرکز داده ها ( Data Center ) اختصاصی خود با بهره گیری از جدید ترین فن آوری موجود از شرکتهای Juniper , Cisco , Bluecoat , Dell , APC و..... و بالاترین استاندارد کیفیت خدمات ( QOS ) پایداری (Stability  ) و محافظت (Protection ) را برای مشتریان خود فراهم آورده است  .

همچنین با گرد هم آمدن تنی چند از برترین های صنعت IT  در هسته مرکزی شبکه فنی و نیز تیم پر قدرت نصب و راه اندازی تجهیزات و شبکه های بی سیم  و تیم قوی در حوزه بازاریابی و فروش به شرکتی بسیار قدرتمند در حوزه ارائه خدمات IT تبدیل شده است .

شرکت گسترش ارتباطات مبنا دارای مجوز رسمی FCP به شماره :۱۳−۹۴−۱۰۰  از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران (www.cra.ir) می باشد.

درباره شرکت دورانتاش 

شرکت دورانتاش از جمله توزیع کنندگان معتبر و پیشرو سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کامپیوترهای خانگی، گوشی های موبایل، تبلت و شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود از سال 1385 در ایران می باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]