اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970711320039809

خدمات گردشگری متمایزی را دریافت کنید

زرین دیتا، غول بزرگ بازار سخت افزار وارد حوزه گردشگری شد

کد: 13970711320039809

https://goo.gl/QM75JF

، تهران , (اخبار رسمی): زرین دیتا رایانه، غول بزرگ فروش و خدمات پس از فروش سخت افزار کامپیوتر و سرور قصد دارد تا خدماتی متمایز در زمینه گردشگری اعم از خرید و رزور آنلاین بلیط هواپیما، تور و هتل را با برند تیکت سل www.tktsell.com ارائه دهد.

زرین دیتا غول بزرگ بازار سخت افزار وارد حوزه گردشگری شد
تیکت سل

زرین دیتا رایانه، یک غول بزرگ در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش سخت افزار و خدمات آنلاین در زمینه هاست و سرور است. 

به تازگی این غول فعال در زمینه سخت افزار و نرم افزار اعلام کرده، قصد سرمایه گذاری زیادی در صنعت توریسم و گردشگری با برند تیکت سل www.tktsell.com را دارد. 

با توجه به سابقه درخشان زرین دیتا رایانه بی شک می‌توان منتظر خدماتی متمایز در زمینه گردشکری بود. این وب سایت در حال حاظر اعلام کرده خدماتی اعم از خرید و رزور آنلاین بلیط هواپیما، تور و هتل را راه اندازی کرده و پروژه‌های گسترده‌تری را در این زمینه در دست اقدام دارد.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات ارزان و مطمئن این سایت در زمینه گردشگری می‌توانند به آدرس اینترنتی www.tktsell.com مراجعه کنند.

به ادعای تیکت سل خدمات ارائه شده کاملا با کیفیت، ارزان و رقابتی است، تا جایی که این شعار را برای خود انتخاب کرده است. « اگر توانستید خدماتی ارزان‌تر و با کیفیت‌تر از تیکت سل پیدا کنید یک هفته مهمان ما در پاریس خواهید بود.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرین دیتا

فعال در زمینه سخت افزار و نرم افزار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی