اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970713320149877

خبر خوش برای آذری‌ها

موفقیت را به زبان ترکی تجربه کنید

کد: 13970713320149877

https://goo.gl/v8cLN4

، (اخبار رسمی): مردمی که با زبان ترکی به دنیا آمده‌اند و با زبان ترکی تربیت و پرورش یافته‌اند طبیعتا دوست دارند که یادگیری و مطالعه آنها نیز از طریق این زبان باشد. با این نگاه در سایت آذرنش، آموزش‌های موفقیت و کامیابی به زبان ترکی ارائه شده است.

موفقیت را به زبان ترکی تجربه کنید
موفقیت را به زبان ترکی تجربه کنید

 یکی از بزرگترین یا بهتر بگوییم بزرگترین فرهنگ بومی غیر فارسی در ایران، فرهنگ آذری یا ترکی است که حداقل چهار استان بزرگ آذربایجان غربی و شرقی استان اردبیل و زنجان کاملا فرهنگی آذری دارند و به زبان ترکی تکلم می‌کنند.

مردمی که با زبان ترکی به دنیا آمده‌اند و با زبان ترکی تربیت و پرورش یافته‌اند طبیعتا دوست دارند که یادگیری و مطالعه آنها نیز از طریق این زبان باشد.

یکی از بزرگترین معضلاتی که جامعه امروز را فرا گرفته است بحث آماده و مهیا نبودن مردم در مقابل مشکلات و ناملایمات زندگی است. اغلب به دلیل نا آگاهی و فقدان دانش لازم در مواجهه با این مشکلات تبدیل به موجودی روزمره و حتی افسرده می‌شوند که افسار زندگی خود را به دست تقدیر می‌سپارند.

با درک این نکته مهم است که اساتید حوزه موفقیت و کامیابی با ارائه راهکارهای علمی و عملی در تلاش هستند که مردم را به فنون موفقیت مجهز کنند. اما در این میان چیزی که خلا آن احساس می‌شود این است که زبان همه این کتاب‌ها چه مکتوب و چه صوتی به زبان فارسی است. همین باعث می شود که انبوهی از مخاطبان که در استان‌های آذری‌نشین سکونت دارند و نیاز مبرمی به این آموزش دارند نتوانند آن طور که باید و شاید از این کتاب‌ها بهره مند شوند.

در راستای رفع این مشکل، مهین احمدیان که خود یک آذری زبان است و تحصیلات در زمینه روانشناسی دارد و سال‌ها است که در مورد راه‌های رسیدن به موفقیت و کامیابی تحقیق می‌کند، تصمیم گرفته تجربیات خود را که برگرفته از آثار اساتید بزرگ موفقیت است به زبان ترکی در اختیار آذری زبانان قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آذرنش

موسسه آموزش زبان ترکی

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت