اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320315904

جدیدترین اسکنر و پرینتر کانن از خانواده Pixma

کد: 13970714320315904

https://goo.gl/Tfpbnk

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کانن به تازگی از 4 پرینتر جدید رونمایی کرده است که از خانواده‌ی Pixma و سری‌های TS و TR هستند. در این بین از دو اسکنر هم رونمایی کرده است. پرینترهای کنون در سری TS شامل مدل‌های 6220، 8220 و 9520 و در سری TR هم شامل مدل 4520 هستند. اسکنرهای کنون شامل مدل‌های Lide300 و Lide400 است.

 جدیدترین اسکنر و پرینتر کانن از خانواده pixma
جدیدترین اسکنر و پرینتر کانن از خانواده pixma

شرکت کانن به تازگی از 4 پرینتر جدید رونمایی کرده است که از خانواده‌ی pixma و سری‌های TS و TR هستند. در این بین از دو اسکنر هم رونمایی کرده که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته خواهد شد

معرفی جدیدترین اسکنر و پرینتر کانن از خانواده Pixma

اسکنرهای کنونی شامل مدل‌های Lide300  و Lide400 هستند.

پرینترهای کنون هم چند کاره و مناسب برای مصارف خانگی هستند و در سری TS شامل مدل‌های 6220، 8220 و 9520 و در سری TR هم شامل مدل 4520 هستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کانن در پرینترهای جدیدش به آنها اشاره کرده، سازگاری کامل با دستیار صوتی الکسا است که با استفاده از این قابلیت صوتی می‌توان از وضعیت دستگاهمانند زمان باقی‌مانده تا پایان چاپ هم باخبر شد.

کمپانی کانن در نظر دارد که تا پایان سال 2018 پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل مانند گوگل هوم را هم به آنها اضافه کند.

مشخصات فنی جدیدترین اسکنر و پرینتر کانن از خانواده Pixma

پرینتر کانن مدل PIXMA TS9520 کیفیت چاپ بالایی دارد و قابلیت چاپ، اسکن و کپی دارد. علاوه بر این می‌توان با استفاده از این پرینتر بر روی کاغذهای مختلف به جز کاغذ A4 مانند مقوا، دسیک و سایر بافت‌ها هم فایل‌های موردنظر را چاپ کرد.

پرینتر کانن مدل PIXMA TS8820 هم مانند مدل قبلی از سه قابلیت چاپ، اسکن و کپی برخوردار است. ساختار آن را بگونه‌ای در نظر گرفته‌اند که مناسب برای مصارف خانگی و تجاری است و صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد.

پرینتر کانن مدلPIXMA TS6220 علاوه بر برخورداری از سه قابلیتی که پرینترهای قبلی هم از آن برخوردار هستند از سرعت بسیار بالایی به ویژه در چاپ نمودار و متن هم برخودار است.

هم چنین برای هر رنگ در این چاپگر یک محفظه‌ی جداگانه وجود دارد که در صورت اتمام هر کدام نیازی نیست تا تمامی رنگ‌ها را با هم عوض کرد.

پرینتر کانن مدل PIXMA TR4520 دارای قابلیت‌های چاپ، اسکن، فکس و کپی است که مناسب برای مصارف اداری و خانگی است.

این دستگاه دارای درگاه هوشمند، کپی دورو و فکس خودکار است که جز ارزان‌ترین مدل در میان این 4 مدل است. دلیل آن هم عدم برخورداری از چاپ دورو و اتصال wifi است که پرینترهای دیگر بر خلاف این مدل از آن بهره مند هستند.

درباره مشخصات فنی اسکنرهای سری جدید کانن باید بگوییم هر دوی آنها سبک وزن هستند و به راحتی می‌توان آنها را حمل و یا جا به جا کرد.

این اسکنرها که شامل مدل‌های CanoScan LiDE 300 و CanoScan LiDE 400 هستند صفحات با ضخامت بالا را هم می‌توانند اسکن کنند مانند مجله یا کتاب. علاوه براین انرژی موردنیاز خود را هم از طریق پورت USB تامین می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید