اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970715320469868

آموزش تبلیغ نویسی

آموزش تبلیغ‌نویسی و ترفندهای نوشتن تبلیغات در وب و بنرهای تبلیغاتی

کد: 13970715320469868

https://goo.gl/3VpEqC

، ارومیه , (اخبار رسمی): تبلیغ نویسی را اگر فرا گیرید به یکی از قابلیت‌های مهم خود پی برده‌اید، اولین موردی که باید به آن توجه ویژه‌ای شود این است که هدف از نوشتن تبلیغات چیست؟ هدف از نوشتن تبلیغات این نیست که مورد خوشایندی مردم قرار گیرد.

آموزش تبلیغ نویسی و ترفند های نوشتن تبلیغات در وب و بنرهای تبلیغاتی
تبلیغ نویسی

آموزش تبلیغ نویسی و ترفندهای نوشتن تبلیغات موثر

هدف از یک تبلیغ فروش کالا است پس باید سعی کرد در این حیطه راه رفت و تلاش کرد. این اولین و البته مهم‌ترین توصیه است. در واقع تبلیغات وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است که در اینجا هدف فروش بیشتر است و نه چیزی غیر از این.

اگر به دنبال این هستید که تبلیغ نویسی را یاد بگیرید پس از همین الان یک تبلیغ نویس محسوب می‌شوید و یک فروشنده پشت میز تحریر هستید، در واقع می‌توان یک فروشنده موفق یا یک نابود کننده بود، اگر تبلیغات به نحوه درست نوشته شود  یک فروشنده موفق و چنانچه یک تبلیغات غیر موثر تولید شود یک نابودکننده برای یک شرکت خواهد بود.

تبلیغات ساده

اگر توجه داشته باشید گاهاً یک تبلیغ ساده که به زبان بسیار ساده  نوشته شده است و بسیار هم ساده طراحی شده است (بدون آلایش و آب و تاب) بیشترین تاثیر را در خواننده بر جای می‌گذارد. چراکه این خواننده توانسته با آن بنر و نوشته تبلیغاتی به راحتی ارتباط برقرار کند. در این قسمت منظور، هدف است. گاهاً تبلیغ نویسان با نوشتن کلمات پیچیده خواننده را بیشتر گمراه می‌کنند. باید به این موضوع  توجه داشت که یک خواننده زمانی می‌تواند این متن را متوجه شود که تحصیلات عالیه داشته باشد و یا اطلاعات او در حد نویسنده باشد که متاسفانه عموم جامعه این تحصیلات را ندارند و متوجه حرف نخواهند شد، با این تقاسیر آیا بهتر نیست اندکی ساده‌تر بنویسیم؟ تبلیغات باید در کمال سادگی کاملاً گویا و شیوا باشد.

هدف تبلیغات

اولین هدف تبلیغات همانطور که گفته شد فروش محصول است اما مهم این است که به چه صورتی این کار انجام شود؟ باید تصویر معقول از محصول را برای کاربر به ارمغان آورد ، این تصویر باید همانطور که گفته شد منطقی باشد چرا که در غیر این صورت امکان خرید کاهش می‌یابد زیرا خواننده احساس می‌کند گفته‌ها، منطقی نیست و یا به او دروغ می‌گویید (به زبان ساده در حد معقول از محصول باید تعریف شود) ، نکته بعدی هدف تبلیغات این است که کاربر را از خرید محصولات مشابه که کمپانی‌های رقیب هستند بازداشت، این به این معنا نیست که از رقبا بد گفته شود اما می‌توان با بیان نکات قوت محصولات خود، به نوعی که رقیبان به آن نکته اشاره نکرده‌اند، استفاده کرد.

جلب توجه با تبلیغات

چندین مورد وجود دارد که با رعایت این موارد می‌توان توجه افراد را به تبلیغات خود جلب کرد ، اولین مورد استفاده نکردن از تبلیغات‌های پر زرق و برق و درهم برهم است، یعنی تبلیغات  نباید به گونه‌ای باشد که کاربر بیشتر از اینکه به خود متن توجه کند به رنگ‌ها، طرح‌ها و نقاشی‌های روی تبلیغات توجه کند. دومین مورد بررسی و کاوش کالا برای آوردن دلایلی مبنی بر بی‌همتا بودن کالا و اینکه این کالا منحصر به فرد خواهد بود است، در این مورد نیاز است مشتری را به درستی بشناسید. سومین مورد اشاره به نکات انحصاری محصول است چراکه دیگر تولیدکنندگان این مورد را ندارند و یا اینکه حداقل به این کیفیت ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکروتیک

تیم مهندسی آکروتیک با کادری مجرب در زمینه سئو ، تولید محتوا ، طراحی سایت و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی