اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970716320689284

همه چیز درباره اجاره و خرید خانه در شادمان

کد: 13970716320689284

https://goo.gl/wSVozr

، تهران , (اخبار رسمی): شادمان در اصل جزو محله ستارخان تهران محسوب می‌شود، از مناطق غربی پایتخت است. این خیابان که در انتها به خیابان آزادی می‎رسد محلی پر رفت‌وآمد است و کوچه‌های زیادی از آن منشعب می‌شوند. اجاره و خرید خانه در شادمان و کوچه‌های آن خصوصا برای کسانی که در این محدودۀ شهر شاغل یا دانشجو هستند بسیار مناسب است.

همه چیز درباره اجاره و خرید خانه در شادمان
همه چیز درباره اجاره و خرید خانه در شادمان

اجاره و خرید خانه در شادمان برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند بسیار مناسب است؛ چون دسترسی به مدارس و مراکز آموزش آزادی که در محدوده ستارخان و آزادی قرار دارند از این خیابان به سادگی میسر است

در خیابان شادمان در اکثر ساعات روز شاهد ترافیک و رفت‌وآمد ماشین‌ها هستیم، اما کسانی که به دنبال خرید خانه یا اجاره آپارتمان در کوچه‌ها هستند می‌توانند آرامش و سکوت بیشتری را تجربه کنند. خرید آپارتمان نوساز در کنار فروش آپارتمان‌هایی با سن بیشتر از ده سال که بازسازی شده‌اند، در این خیابان و کوچه‌های اطراف آن رونق دارد.

اجاره و خرید خانه در شادمان برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از کسانی که به دنبال اجاره آپارتمان یا خرید خانه در شادمان هستند، در همین محدوده شهر شاغل یا دانشجو هستند. در کوچه‌های شادمان دانشجوهای زیادی که در دانشگاه‌هایی نظیر صنعتی شریف، تهران یا سوره مشغول تحصیل هستند ساکن شده‌اند. به همین دلیل در این منطقه برخی آپارتمان‌ها به صورت مبله اجاره داده می‌شوند.

از طرف دیگر نزدیک بودن این خیابان به اداره‌ها و شرکت‌های بسیاری که در محلۀ ستارخان یا آزادی قرار دارند، آن را به محلی مناسب برای زندگی کارمندان این ادارات تبدیل کرده است.

بخشی از متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در شادمان هم افرادی هستند که سال‌هاست در این بخش شهر ساکن بوده‌اند و تمایل ندارند از آن فاصله بگیرند.

سکونت در این خیابان چه معایب و مزایایی دارد؟

شادمان از خیابان‌هایی است که زندگی کاملا در آن جریان دارد. تمام ساعات روز مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک و محلی که در سرتاسر این خیابان از ابتدا تا انتها قرار دارند، مشغول خدمت‌رسانی به مشتری‌ها هستند. این خیابان کمی ظاهر سنتی دارد؛ به این معنا که در آن شاهد هایپر مارکت‌ها و مراکز مدرن فروشگاهی نیستیم.

البته ساکنین این خیابان و کوچه‌های آن احتیاجی هم به چنین مراکزی ندارند. زیرا تمام نیازهای آن‌ها با همان فروشگاه‌های کوچک رفع می‌شود و در صورت تمایل می‌توانند به مراکز بزرگ‌تر که در محله‌های هم‌جوار قرار دارند مراجعه کنند.

خیابان شادمان (یا شادمهر) از سمت ستارخان به طرف خیابان آزادی یک‌طرفه است. این ممکن است باعث کمی زحمت برای ساکنین شود؛ اما با توجه به عرض این خیابان و شلوغی همیشگی آن، می‌توان متوجه شد که یک‌طرفه بودن آن تصمیم درستی است.

یکی از ایستگاه‌های مهم متروی تهران که محل تقاطع خط 4 و خط 2 قطار شهری است، درست انتهای خیابان شادمان (محل رسیدن شادمان به آزادی) قرار دارد و به نام همین خیابان، ایستگاه شادمان نامیده شده است. وجود این ایستگاه مترو باعث می‌شود ساکنین و شاغلین خیابان شادمان به مناطق وسیعی از سطح شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند و این مزیت بزرگی محسوب می‌شود. وجود تاکسی‌هایی به مقاصد مختلف در خیابان ستارخان از شمال و خیابان آزادی در جنوب هم امر سفرهای شهری را برای ساکنین ساده‌تر می‌کند.

اجاره و خرید خانه در این محله برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند هم بسیار مناسب است؛ چون دسترسی به مدارس و مراکز آموزش آزاد که به وفور در محدودۀ ستارخان و آزادی قرار دارند از این خیابان به سادگی میسر است.

شاید اگر شما در ماشین شخصی یا تاکسی از خیابان شادمان عبور کنید متوجه نشوید، اما در بعضی کوچه‌های آن پارک‌های کوچک و فضای سبزی وجود دارد که عصرها میزبان شهروندان مسن که روی نیمکت‌ها می‌نشینند یا کودکانی است که  با وسایل مخصوص بازی مشغول تفریح هستند.

در نیمۀ دوم سال و شروع نزولات جوی، رفت‌وآمد در این منطقه کندتر و مشکل‌تر می‌شود و زمان بیشتری صرف خارج شدن از کوچه و سپس خیابان شادمان می‌شود. به غیر از این موضوع، در نیمۀ دوم سال به دلیل بازگشایی مدارس حجم ترافیک تمام بخش‌های تهران بیشتر هم می‌شود.

مشکل دیگر برای ساکنین این خیابان، آلودگی هواست. نزدیکی به خیابان‌های اصلی و پرترددی مانند ستارخان و آزادی، بافت متراکم ساختمانی و کم‌شدت بودن وزش باد باعث می‌شود آلودگی هوا که به دلیل پدیدۀ وارونگی در ماه‌های سرد سال رخ می‌دهد، اینجا نمود واضح‌تری داشته باشد. البته این موضوع در مقایسه با اکثر مناطق دیگر تهران یک امر عادی تلقی می‌شود.

هزینۀ اجاره و خرید خانه در شادمان چقدر است؟

با وجود این‌که آپارتمان‌های نوساز هم در این خیابان زیاد وجود دارد، اما آگهی‌های بازار مسکن این منطقه پرونده‌های بسیاری دارد که مربوط به خانه‌های قدیمی‌تر اما بازسازی‌شده هستند. خانه‌های بازسازی شده معمولا متراژ بالا‌تری دارند.

با بررسی آگهی‌هایی که در شهریور و مهر سال 97 گذاشته شده‌اند، می‌توانیم به صورت تقریبی قیمت خانه را در این خیابان متوجه شویم. پیش از مراجعه حضوری به مشاورین مسکن محله، می توانید به صورت آنلاین به بخش اجاره خانه و اجاره آپارتمان در سایت کیلید مراجعه کنید و از قیمت ها آگاه شوید.

قیمت روز آپارتمان در خیابان شادمان برای خانه‌هایی که کمتر از ده سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد، به صورت میانگین 10 میلیون تومان به ازای هر مترمربع است. البته اگر در مورد سن خانه خیلی سخت‌گیر نباشید، می‌توانید خانه‌هایی قدیمی‌تر که متری هفت تا هشت میلیون تومان قیمت دارند هم پیدا کنید.

خانه‌های این محدوده معمولا بین 60 تا 110 مترمربع متراژ دارند. اما همیشه مواردی با مساحت کمتر هم بین پرونده‌ها وجود دارد که اغلب توسط افراد مجرد یا دانشجوها اجاره می‌شوند. به همین دلیل ساکنین این خیابان را بیشتر افراد جوان تشکیل می‌دهد که مشغول به کار یا تحصیل هستند.

در پایان می‌شود نتیجه گرفت که اجاره و خرید خانه در شادمان با توجه به دسترسی‌های مناسبی که به خیابان‌های اصلی و همچنین مراکز اداری، پزشکی و آموزشی دارد در بازۀ قیمتی مناسب‌تری برای قشر دانشجو و کارمند و زوج‌های جوان قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان