اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320956618

ارائه راهکار جدید شرکت سامانه‌های مدیریت

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys

کد: 13970717320956618

https://goo.gl/pzzVkc

، تهران , (اخبار رسمی): ساختار کلی اپ موبایل از طریق CRM متمرکز در مجموعه مدیریت خواهد شد به گونه‌ای که کلیه منوها، کاربران اپ، دسترسی‌ها، صفحات و محتواهای ارائه شده از طریق محیط CRM قابل ویرایش خواهد بود و در صورت نیاز می‌توان اقدام به افزودن صفحات ثابت در محیط اپ کرد.

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش‌فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلت‌فرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی شده است و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام خواهد شد. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

ساختار کلی اپلیکیشن موبایل از طریق CRM متمرکز در مجموعه، مدیریت خواهد شد به گونه‌ای که کلیه منوها، کاربران اپ، دسترسی‌ها، صفحات و محتواهای ارائه شده از طریق محیط CRM قابل ویرایش خواهد بود و در صورت نیاز می‌توان اقدام به افزودن صفحات ثابت در محیط اپ کرد.

این سیستم با فراهم آوردن محیطی جهت توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل برای دسته‌های مختلف ذینفعان سازمان و کانال ارتباطی کاربردی خواهد بود، تا ذینفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان کنند. این سیستم در یکپارچگی با نرم افزار CRM سامانه‌های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در CRM از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان هم ارز آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

از جمله مزایای این محصول ممتاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مدیریت حساب کاربری مشتریان
  • مدیریت پیام‌های App (نوتیفیکیشن‌ها – Notifications)
  • تعامل دو جانبه با مشتری
  • امکان نمایش تبلیغات مرتبط در صفحه پیگیری درخواست
  • گزارش رفتار کاربران در اپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]