اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970718320979915

رونمایی از سایت کافه کسب‌و‌کار با هدف ارایه آموزش در حوزه مدیریت کسب‌و‌کار

کد: 13970718320979915

https://goo.gl/bsnz5N

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف بهبود فضای کسب و کار و بازاریابی دیجیتال، از سایت کافه کسب‌وکار به آدرس CafeKasbokar.com در تاریخ 20 شهریور ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت کافه کسب‌و‌کار با هدف ارایه آموزش در حوزه مدیریت کسب‌و‌کار
لوگوی سایت کافه کسب و کار

کافه کسب و کار وب‌سایتی اختصاصی در حوزه‌های مدیریت کسب و کار است. هدف کافه کسب و کار، ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنا کردن افراد با روش‌های نوین مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت کسب و کار است

به گزارش کافه کسب و کار، سایت CafeKasbokar.com که یک سایت تخصصی آموزشی در حوزه بازاریابی، برندسازی، مدیریت و دیجیتال مارکتینگ است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با ارایه آموزش و مقالات حوزه مدیریت کسب و کار و بهبود فضای کسب و کار،  بازاریابی دیجیتال را تسهیل کند.

نیما ملکی، صاحب امتیاز کافه کسب و کار در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «بهبود فضای کسب و کار و آموزش‌های رایگان برای افراد در حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار از اصلی‌ترین علل ایجاد این فضا است»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « خدمات این سایت به دو دسته خدمات، مقالات و اخبار تمامی حوزه‌های مرتبط با فضای کسب و کار کشور، همچنین اطلاع‌رسانی در خصوص همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی محصولات مختلف در حوزه بازاریابی، مدیریت و ... به افراد علاقه‌مند است. البته لازم به ذکر است کافه کسب و کار از کلیه افراد علاقه‌مند به تولید، ترجمه و تالیف مقالات تخصصی در حوزه‌های مرتبط دعوت به عمل می‌آورد که در صورت تمایل به تحریریه کافه کسب و کار بپیوندند.»

گفتنی است کافه کسب و کار، به مناسبت این رونمایی، اقدام به فراخوان جذب نویسنده کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کافه کسب و کار به آدرس CafeKasbokar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه کسب و کار

کافه کسب و کار وبسایتی اختصاصی در حوزه‌های مدیریت کسب و کار است. هدف ما در کافه کسب و کار ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنا کردن افراد با روشهای نوین مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت کسب و کار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]