اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970718320989932

به همت شرکت راه‌کارهای خلاق منابع‌انسانی و در اول آبان ماه سال جاری

دوره آموزشی رهبری حرفه‌ای منابع انسانی برگزار می‌شود

کد: 13970718320989932

https://goo.gl/sPgB2U

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی «رهبری حرفه‌ای منابع انسانی» برای نخستین بار با حضور انحصاری کارآفرینان، بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران منابع انسانی در تاریخ اول آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دوره آموزشی "رهبری حرفه ای منابع انسانی"
دوره آموزشی رهبری حرفه‌ای منابع انسانی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت راه‌کارهای خلاق منابع‌انسانی، دوره آموزشی «رهبری حرفه‌ای منابع انسانی» با حضور انحصاری کارآفرینان، بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران منابع انسانی در تاریخ اول آبان ماه سال جاری به میزبانی شرکت HRStartup و توسط این شرکت برگزار می‌شود.

داریوش دهستانی مدیر عامل شرکت راه‌کارهای خلاق منابع‌انسانی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش رهبری و همچنین منابع انسانی بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت و کارآفرینان، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

دهستانی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: جک ولش مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سابق جنرال الکتریک نقطه نظر بسیار خاصی در خصوص رهبری در کسب و کار دارد و بیان می کند «اگر قرار است رهبری کسب و کاری را به عهده داشت، باید برترین رهبر منابع انسانی باشید.»

در دوره «رهبری حرفه‌ای منابع انسانی» به مخاطبان کمک خواهد شد تا بر چالش‌های واقعی رهبری و همچنین منابع انسانی در کسب و کار خود غلبه کنند. به همین خاطر، این دوره به صورت اختصاصی و محدود برای کارآفرینان، بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران منابع انسانی تدارک دیده شده تا به جای صرف کردن وقت آنها در سمینارها و یا کلاس‌های تئوری، در شرایط واقعی و برای پاسخ به چالش‌های واقعی آنها باشد.

وی مدرسان دوره آموزشی «رهبری حرفه‌ای منابع انسانی» را جزو برترین نخبگان این حوزه ذکر کرد و اظهار داشت: مدرسان دوره همگی از متخصصانی هستند که سال‌ها تجربه رهبری و مدیریت کسب و کار در فضای بین‌المللی را داشته‌اند و تجارب ارزنده داخلی و خارجی آنها راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان خواهد بود.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: در دنیای پر چالش امروز که فرصت سعی و خطا وجود ندارد، رهبری عمومی و مهارت‌های مربوط به آن از اهمیت زیادی برخوردار نیستند بلکه رهبری منابع انسانی است که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. در این راستا، تمرکز دوره‌های آموزشی ما به طور اختصاصی بر روی رهبری منابع انسانی تمرکز دارد تا مدیران ایرانی را بیش از پیش با دانش روز این حوزه آشنا شوند.

گفتنی است این دوره استثنایی تنها مختص کارآفرینان، بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران منابع انسانی است که عمرکسب و کار آن‌ها حداقل یکسال باشد و دارای حداقل دو سال سابقه کار حرفه‌ای و مرتبط باشند. تسلط خوب به زبان انگلیسی نیز از جمله پیش‌نیازهای شرکت در این دوره خواهد بود.

شرکت‌کنندگان علاقه‌مند، پس از مصاحبه‌ای فنی دعوت به این دوره خواهند شد و پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره، گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

هزینه این دوره استثنایی و محدود که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، دو میلیون و صد هزار تومان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند وبسایت HRStartup.ir/phrl-program را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت راه‌کارهای خلاق منابع‌انسانی

ارائه راه حل های خلاق منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش