اطلاعات تماس
  • 021759*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321629971

سروکورپ فعالیت‌هایش را در ایران گسترش می‌دهد

افتتاح دفاتر کار اشتراکی سروکورپ در برج کیان تهران

کد: 13970722321629971

https://goo.gl/u6cVsV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سروکورپ، ارائه‌کننده راهکار فضای کار و دفتر کار اشتراکی، پس از ساختمان پارک، دومین دفتر خود را در برج کیان تهران راه‌اندازی کرد. شروع به کار دفتر کیان، در راستای اهداف بلندمدت این شرکت استرالیایی در جهت فراهم کردن بهترین فضای کار متناسب با نیاز کسب‌و‌کارهای مختلف با کمترین هزینه صورت گرفته است.

افتتاح دفاتر کار اشتراکی سروکورپ در برج کیان تهران
افتتاح دفاتر کار اشتراکی سروکورپ در برج کیان تهران

سروکورپ در راستای گسترش خدمات بین‌المللی، نخستین دفتر خود را در ایران، بهار ۱۳۹۵ در ساختمان پارک تهران تأسیس کرد. پس از گذشت سه سال، دومین شعبه سروکورپ در ساختمان کیان در منطقه‌ای کاملاً اداری-تجاری راه‌اندازی شده که در آن فضای بیشتری به میز کار اشتراکی اختصاص داده شده است.

فابیان حجار، مدیر ارشد سروکورپ ایران و قطر با اشاره به مزایای استفاده از دفاتر کار اشتراکی گفت: «دفاتر کار اشتراکی، راهکاری مقرون به صرفه و کاربردی برای انواع کسب‌وکارهای نوپا، کوچک یا بزرگ و همچنین افراد با مشاغل آزاد هستند. آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد، صاحب دفتر کار شده و به سرعت فعالیت خود را در این محیط حرفه‌ای آغاز کنند. همچنین این دفاتر با ارائه خدماتی منطبق بر نیازهای مخاطبان این سرویس، این امکان را فراهم می‌کنند تا شرکت‌ها بدون نگرانی از فضای کاری خود، تعداد نیروهای خود را زیاد یا کم کنند.»

وی با اشاره به حضور سروکورپ در 160 نقطه دنیا گفت: «شرکت سروکورپ با سابقه 40 سال فعالیت، در حال حاضر در ۱۶۰ نقطه از جهان حضور دارد و بیش از 40 هزار نفر در سراسر جهان از خدمات آن استفاده می‌کنند. این شرکت بین‌المللی با استفاده از تکنولوژی به‌روز و پیشرفته خود، شبکه داخلی را طراحی کرده است تا این 40 هزار نفر بتوانند با استفاده از این شبکه اختصاصی فرصت برقراری ارتباط با یکدیگر برای گسترش کسب‌وکار خود را پیدا کنند. سروکورپ خدمات گسترده و راه‌حل‌هایی جهانی متناسب با نیاز انواع کسب‌وکارها دارد که از آن جمله می‌توان به دفتر کار اختصاصی و مجازی، میز کار اختصاصی و اشتراکی، اتاق‌های جلسه و سالن کنفرانس، منشی و دستیار اختصاصی، خط تلفن ثابت، نشانی ثبتی و کدپستی اختصاصی و... اشاره کرد.»

دفاتر کار اشتراکی کیان هم‌اکنون در طبقه پانزدهم این برج واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان ظفر همه روزه و به صورت تمام وقت آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به استفاده از این فضا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سروکورپ

ارائه‌کننده راهکار فضای کار و دفتر کار اشتراکی

اطلاعات تماس
  • 021759*****
[نمایش اطلاعات]