اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321656094

تمدید خرید آنتی ویروس با تخفیف ویژه برای مشترکان مبناتلکام

کد: 13970722321656094

https://goo.gl/VnHudT

، تهران , (اخبار رسمی): خرید با تخفیف لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند وبروت با گارانتی اصلی دورانتاش برای مشترکان سرویسهای اینترنت پرسرعت ADSL و TD-LTE مبناتلکام تمدید شد.

تمدید خرید آنتی ویروس با تخفیف ویژه برای مشترکان شرکت اینترنتی مبناتلکام
ارائه آنتی ویروس های قدرتمند وبروت توسط شرکت دورانتاش به مشترکان اینترنتی مبناتلکام

آنتی ویروس‌های وبروت از رقبای جدی شرکت‌های آنتی ویروس کسپرسکی، ای.ست، بیت دیفندر و آویرا در ایران هستند و در بازارهای بین‌المللی رقابت نزدیکی با غول‌های آنتی‌ویروس ( ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی ) دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، زمان خرید با تخفیف آنتی ویروس های قدرتمند وبروت ( Webroot ) با گارانتی دورانتاش برای مشترکان شرکت اینترنتی مبنا تلکام برای مدت محدودی تمدید شد.

کاربران زیادی از جمله مشترکان اینترنت شرکت‌های شاتل، آسیاتک، مخابرات ایران، های وب، صبانت، داتک (رهام داتک)، مبین نت، ایرانسل، همراه اول، رایتل، پارس آنلاین، پیشگامان، افرانت، رسپینا و عصرتلکام از جمله مشتریان و مصرف کنندگان آنتی ویروس‌های قدرتمند و باکیفیت شرکت دورانتاش هستند.

بخشی از کاربران شرکت‌های فوق با استفاده از تخفیف‌های ویژه‌ای که از طرف شرکت دورانتاش در طرح‌ها و کمپین‌های مختلف در نظر گرفته شده موفق به خریداری و استفاده از آنتی‌ویروس‌های شرکت دورانتاش از جمله آنتی ویروس‌های 2 شرکت وبروت و ترندمیکرو شده‌اند.

وبروت یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه‌دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس و ارائه دهنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند.

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های وبروت برای ویندوز حدود 3 مگابایت و میزان استفاده از حافظه رم آنتی ویروس‌های ویندوزی این شرکت بین 3 تا 20 مگابایت است.

نصب آنتی ویروس‌های وبروت در حدود 30 ثانیه و با 2 کلیک و به سرعت انجام می‌شود و آپدیت محسوسی ندارد.

شرکت وبروت از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های حوزه امنیت سایبری از جمله AI (هوش مصنوعی) و یادگیری ماشینی (ML) و کلود سکیوریتی برای شناسایی تهدیدات سایبری و حفاظت از کاربران استفاده می‌کند.

از جمله مشتریان بزرگ وبروت می‌توان به شرکت‌های سیسکو سیستمز، اچ پی، آر اِس ای، آروبا نتورک، اف 5 نتورک، پالوآلتو نتورک و سیتریکس اشاره کرد.

دو غول مالی و بانکی سی تی بانک (CITI BANK) و اچ اس بی سی بانک (HSBC BANK) نیز از جمله موسسات و شرکت‌هایی هستند که آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت (Webroot) را به مشتریان خود توصیه کرده‌اند.

آنتی ویروس‌های وبروت از رقبای بسیار جدی شرکت‌های آنتی ویروس کسپرسکی، ای.ست، بیت دیفندر و آویرا در ایران هستند و در بازارهای بین‌المللی رقابت نزدیکی با غول‌های آنتی‌ویروس (ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی) مخصوصآ در بخش آنتی ویروس‌های خانگی و شرکت‌های کوچک و خانگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]