اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321696094

آنتی ویروس رایگان به مناسبت نمایشگاه فناوری جیتکس 2018

کد: 13970722321696094

https://goo.gl/gExFaK

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران ایرانی می‌توانند برای مدت بسیار محدودی از تخفیف ویژه 100 % خرید و تمدید لایسنس آنتی ویروس در زمان برگزاری نمایشگاه جیتکس 2018 استفاده کنند.

آنتی ویروس رایگان به مناسبت نمایشگاه فناوری جیتکس 2018
تخفیف ویژه آنتی ویروس های دورانتاش ( نمایشگاه جیتکس 2018 )

ارائه نسخه های اصلی آنتی ویروس های شرکت‌های بزرگی مانند ترندمیکرو، وبروت و سایمنتک توسط دورانتاش باعث شده تا بسیاری از کاربران ایرانی از محصولات ارائه شده توسط دورانتاش با خیال آسوده استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، همه کاربران ایرانی میتوانند برای مدت بسیار محدودی یک نسخه لایسنس آنتی ویروس معتبر با گارانتی شرکت دورانتاش را به صورت رایگان یا با تخفیف بسیار ویژه تهیه کنند.

آنتی ویروس در نظر گرفته شده یکی از برندهای مطرح و معتبر آنتی ویروس و علاوه بر دارا بودن همه ویژگی های امنیتی و حفاظتی که در نسخه های Antivirus خانگی می باشند مانند شناسایی روت کیتها ، باج افزارها، بدافزارها ، تروجان ها، کیلاگرها ، بکدورها، ویروس ها و دیگر تهدیدات سایبری، دارای فایروال ( دیواره آتش ) و Web Protection ( حفاظت در برابر وب سایتهای آلوده و لینک های فیشینگ ) و همچنین ویژگی System Optimizer برای افزایش کارایی کامپیوتر و پاک کردن فایلهای اضافی نیز می باشد.

کاربران ایرانی همزمان با برگزاری نمایشگاه تکنولوژی و فناوری اطلاعات جیتکس 2018 که در شهر دبی کشور امارات برگزار می شود، میتوانند با مراجعه به این لینک یکی از آنتی ویروس های قدرتمند و باکیفیت شرکت دورانتاش را با تخفیف بسیار ویژه، خریداری و نصب کنند.

شرکت دورانتاش فقط 5 هزار لایسنس برای این تخفیف نظر گرفته است.

از طرفی با آغاز عرضه این 5000 لایسنس، از میزان تخفیف در نظر گرفته شده کاسته می شود.

شرکت دورانتاش از شرکتهای پیشرو و معتبر توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترها فیزیکی ، مجازی و کلود در ایران می باشد.

شرکت دورانتاش فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد. اولین آنتی ویروس موبایل ، اولین آنتی ویروس برای کامپیوترهای اپل مکینتاش، اولین آنتی ویروس برای شبکه های کوچک و متوسط ، اولین آنتی ویروس تحت شبکه دارای کنسول مدیریتی تحت وب و اولین آنتی ویروس برای ویندوز 10 از جمله سوابق شرکت دورانتاش می باشد.

شرکت دورانتاش تاکنون سابقه عرضه برندهای مختلف آنتی ویروس از جمله کسپرسکی، ای.ست، ای وی جی ، جی دیتا ، بولگارد ، ترندمیکرو ، سایمنتک ، وبروت و اف-سکیور را دارد.

ارائه نسخه های اصلی و معتبر آنتی ویروس های غولهای امنیتی از جمله ترندمیکرو ( پی.سی.سیلین )،  وبروت و سایمنتک ( سیمانتک ) توسط شرکت دورانتاش باعث شده تا بسیاری از خریداران آنتی ویروس در ایران از محصولات آنتی ویروس ارائه شده با گارانتی دورانتاش با خیال آسوده استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]