اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321739871

حضور آتی شهر در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌ بنیان بانک پارسیان

کد: 13970723321739871

https://goo.gl/DohPfX

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان بانک پارسیان، در تاریخ ۲۲ مهرماه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد. در این مراسم شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان در کنار دیگر شرکت های هولدینگ داده پردازی پارسیان حضور فعال داشت و به معرفی دستاوردهای خود پرداخت.

حضور آتی شهر در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌ بنیان بانک پارسیان
توضیحات آقای دکتر کدخدایی مدیر عامل شرکت به معاون محترم رئیس جمهور

نمایشگاه معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان بانک پارسیان، در تاریخ ۲۲ مهرماه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد. در این مراسم شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان در کنار دیگر شرکت های هولدینگ داده پردازی پارسیان حضور فعال داشت و به معرفی دستاوردهای خود پرداخت.

در نشستی که همزمان با این نمایشگاه برگزار شد، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، گفت: «امیدوارم این بازدید از بانک پارسیان و مجموعه گروه‌های فعال در حوزه دانش بنیان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صادرات محور باعث خیر و برکت بیشتر شود به گونه‌ای که همکاران تشویق شوند، کارهای بیشتری را انجام دهند.»

مظفر پوررنجبر، مدیرعامل گروه داده پردازی پارسیان، به سیاست‌های این بانک برای جذب کسب‌وکارها اشاره کرد و گفت: «تکنولوژی‌های حوزه پرداخت از سمت سخت افزار به سمت نرم افزار حرکت می‌کند و ما چند سیاست را برای جذب همکاران انتخاب کردیم. یکی بحث هوشمندسازی بود؛ کلیه پروزه‌هایی که ما انتخاب کردیم از خاصیت هوشمندسازی محیط برخوردار است.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با بیان اینکه پارسیان، بانکی پیشرو است؛ گفت: «ما حساس‌تر از اطلاعات مالی مردم، چیز دیگری نداریم. در این حوزه رقابت‌ها انجام می‌شود اما اطلاعات مردم حفظ می‌شود و میلیاردها تراکنش بدون خطا انجام می‌شود که این هنر جوانان ماست. وقتی سیستم ایده استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری درست باشد، هفته‌ای ۱۰ درصد می‌تواند رشد کند.»

او ادامه داد: «استارت‌آپ‌های موجود، در آینده شرکت‌های بزرگ کشور هستند. در حوزه دانش‌بنیان، بحث پول به عنوان معیار پنجم و ششم مطرح می‌شود. محیط کسب‌وکار، نظامات سیاسی و قانون‌گذاری، نیروی انسانی که ما در این بخش فوق‌العاده هستیم و به لحاظ جمعیت جوان و دانشجو این موضوع برای ما بسیار در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتی شهر

آتی شهر با استفاده از فناوری سخت افزاری و نرم افزاری کارت‌های اعتباری از قوی‌ترین طراحان پروژه‌های پرداخت است. مهندسان ما با توجه ضرورت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در کلان شهرها، با پشتوانه‌ی تجارب، قابلیت‌ها و توانایی‌های اجرایی، سامانه‌ای را طراحی کرده‌اند که در آن با استفاده از سیستم‌های هوشمند، مشکلات موجود در ساماندهی پارک حاشیه‌ای خیابان‌ها مرتفع شده است.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]