اطلاعات تماس
  • ۰۲۳۳۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321749974

نمک پاینده برای سلامت مفیدتر است

کد: 13970723321749974

https://goo.gl/ojQ3j9

، گرمسار , (اخبار رسمی): گروه مرکزی کارخانجات نمک و معادن نمک پاینده با دراختیار داشتن ظرفیت تولید و فروش چهار کارخانه نمک کوبی صنعتی و نمک خوراکی و همچنین سنگ نمک در پایتخت نمکی کشور قرار گرفته است و این مجوعه با تولید بیش از ۱۲۰۰ تن از انواع محصولات نمک یکی از بزرگترین کارخانجات و مجموعه‌های بزرگ نمک منطقه به حساب می‌آید.

نمک پاینده برای سلامت مفید تر است
نمک پاینده برای سلامت مفیدتر است

برای خرید نمک خوراکی یا صنعتی لازم است به کیفیت و سایز دانه‌بندی اهمیت داده شود. میزان رطوبت نمک و هم چنین کیفیت و نوع بسته بندی نیز در خرید نمک قابل توجه است. از نکات قابل تامل دیگر به اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– خرید از شرکت‌های معتبر 
– توجه به پارامترهای آزمایشگاهی محصول
– نظارت بر محصول در زمان بسته بندی
– نظارت بر بارگیری و حمل و نقل محصول

توجه به موارد فوق در خرید نمک صنعتی و همچنین خرید نمک خوراکی ضروری به نظر می‌رسد.

اما با در نظر گرفتن این موارد در هنگام خرید، باز هم هنگام خرید نمک همیشه این سوال پیش می‌آید که کدام برند نمک را انتخاب کنیم تا سلامت اعضای خانواده را به خطر نیاندازیم.

براساس نظر پزشکان و آزمایش‌های انجام شده بر روی محصولات پاینده ، نمک صنعتی، نمک دانه بندی، نمک خوراکی و سنگ نمک به عنوان برترین نوع نمک در منطقه معرفی شده است.

گروه نمک پاینده با مدیریت علی طاهری از سال ۱۳۸۸ محصولات نمک خود را با توجه به ظرفیت‌های بازار و همچنین پارامترهای کیفیتی مشتریان خود در داخل و به جهت صادرات با تنوع دانه‌بندی بسیاربالا و در انواع بسته بندی ارائه می‌دهد.

محصولات نمک پاینده شامل نمک‌های صنعتی با تنوع دانه بندی از نمک شیلاتی. نمک شکری. نمک ۱۱۰. نمک ۱۲۰ .نمک ریز. نمک درشت. نمک گرانول، نمک نرم و  انواع دیگر نمک دانه‌بندی شده است که جهت انواع صنایع شیمائی، اسیدسازی تا نانوائی و دباغی … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات نمک‌های خوراکی و نمک تصفیه شده پاینده در اندازه‌های متنوع و با کیفیت‌های مطابق استاندارد نمک، در کنار سایر محصولات نمک مانند آجر نمک ، نمک دیالیز، نمک تزئینی، نمک ظرفشوئی، نمک‌های درمانی و اتاق نمک و … ارائه می‌شود. 

 هم اکنون شرکت نمک پاینده با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمک پاینده می‌توانند با شماره‌های  ۰۹۱۰۹۰۲۲۷۷۳- ۰۹۱۰۹۳۳۲۷۷۳ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمک پاینده

بزرگترین تامین کننده انواع محصولات نمک صنعتی نمک دانه بندی نمک های حفاری نمک بسته بندی و نمک های خوراکی و بهداشتی و یددار در منطقه

اطلاعات تماس
  • ۰۲۳۳۴۲*****
[نمایش اطلاعات]