اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321759956

سرویس ابری ویانا

راهکار جامع آموزش الکترونیکی برای موسسات آموزشی

کد: 13970723321759956

https://goo.gl/a2fa99

، (اخبار رسمی): سرویس ابری ویانا یک راه حل بومی ایرانی جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت الکترونیکی است.در این سرویس یک سامانه آموزش مجازی با ماژول های کاربردی و مطابق با استانداردهای روز آموزشی الکترونیکی ارائه خواهد می کند.تا موسسات آموزشی دوره های آموزشی الکترونیکی خود را در وب ارائه و از آن کسب درآمد کنند.

راهکاری جامع آموزش الکترونیکی برای موسسات آموزشی
راهکار جامع آموزش الکترونیکی برای موسسات آموزشی

امروزه مهمترین نگرانی موسسات آموزشی این است که بتوانند همراستا با تکنولوژی های روز دنیا، خدمات آموزشی خود را  به مخاطبان و فراگیران خود ارائه نمایند. همواره موسسات آموزشی با دغدغه های همچون کمبود منابع مالی، رقابت پذیری بالا در دنیای آموزش، تمایل کمتر افراد برای شرکت در دوره های آموزشی حضوری و ... روبرو هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و با به خدمت درآمدن فناوری اطلاعات در زندگی افراد نیاز است که آموزش و یادگیری هم از این قافله عقب نماند . امروزه آموزش الکترونیکی با استقبال عجیبی روبرو است. به دلیل انعطاف پذیری آموزش های مجازی و آنلاین هر روزه افراد بیشتری تمایل دارند که در دوره های آموزشی که بصورت آنلاین و مجازی برگزاری می شود شرکت کنند.

آموزش مجازی راه حلی مناسب برای موسسات و مراکز آموزشی است که به دنبال توسعه محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد خود می باشند. آموزش الکترونیکی و آنلاین با ارائه رویکرد جدید در آموزش، علاوه بر کاهش محدودیت های مکانی و زمانی، به مراکز آموزشی کمک می کند تا بتوانند خدمات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه کنند. کاربران نیز با کمک آموزش الکترونیکی تجربه متفاوتی از آموزش را خواهند داشت. آموزش آنلاین امکان ارائه هرچه مطلوب تر خدمات موسسات آموزشی را به فراگیران فراهم آورده و به آنها کمک می کند که در فضای رقابتی آموزشی متمایز باشند.

موسسات آموزشی برای اینکه بتوانند با تکنولوژی های به روز دنیا همراستا شوند، نیاز دارند که مقدمات لازم برای راه اندازی واحد آموزش مجازی را پیش بینی و فراهم کنند. آنها برای اینکه بتوانند در دنیای آموزش الکترونیکی قدم بگذارند نیاز به تامین نرم افزار و سیستم های آموزش الکترونیکی دارند. سیستم های آموزشی مجازی، بستری را فراهم می کنند تا موسسات و مراکز آموزشی بتوانند تمامی فرآیند آموزش را بصورت آنلاین عملیاتی نمایند. به اینصورت فراگیران بصورت مجازی قادر خواهند بود در دوره هایی که تمایل دارند ثبت نام کنند، از محتواهای آموزشی دوره بهره مند شوند، در پروژه ها و تمرین ها مشارکت کنند و در آزمون نهایی شرکت و مورد ارزیابی قرار گیرند. در دوره های آموزشی الکترونیکی، همانند دوره های حضوری، مسیر آموزشی برای فراگیران طراحی شده است که فراگیران ملزم هستند پله پله مراحل آموزشی که برایشان ایجاد شده است را طی نمایند. در پایان دوره در صورت موفقیت فراگیر در آزمون گواهینامه دوره برای وی صادر خواهد شد. در سیستم های آموزش الکترونیکی کلیه این فرایند ها بصورت آنلاین و در فضای مجازی با تعامل و مشارکت میان موسسه آموزشی، استاد و فراگیر انجام می پذیرد.

در راستای بهره گیری از خدمات آموزش الکتررونیکی برای بسیاری از موسسات، تامین تمام زیر ساخت های شامل تامین سخت افزار، نرم افزار، پهنای باند مورد نیاز، امنیت و غیره  مقرون به صرفه نباشد. شرکت فناوران اطلاعات وستا، ارائه دهنده راهکارهای جامع آموزش الکترونیکی، سرویس جدیدی با نام تجاری ویانا ارائه کرده است. سرویس ابری آموزش الکترونیکی ویانا به موسساتی که قصد دارند فعالیت حرفه ای در آموزش الکترونیکی دارند کمک می کند تا موانع ذیل را در جهت پیاده سازی آموزش الکترونیکی از پیش رو بردارند:

  • کمبود بودجه برای خرید یک سامانه آموزش مجازی با تمام قابلیتهای لازم
  • نیاز به تامین و راهبری زیرساختهای سخت افزاری و شبکه ای تامین پهنای باند اینترنت مناسب
  • کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات جهت مدیریت و راهبری سیستم آموزش الکترونیکی

سرویس ابری ویانا، تمام زیرساخت لازم در جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت الکترونیکی را برای مراکز آموزشی فراهم کرده است که در قالب اشتراک ماهیانه آماده بهره برداری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وستا

شرکت فناوران اطلاعات وستا با چشم انداز بهبود سطح شادی و رفاه بشریت با استفاده از فناوری در سال 1386 تاسیس شد. در راستای چشم انداز و با تکیه بر تجربه بنیانگذار ها، وستا، فناوری اطلاعات با گرایش طراحی و تولید نرم افزار را بعنوان حوزه فعالیت خود انتخاب کرد. یک دهه تجربه در طراحی و تولید نرم افزار، مشاوره در پیاده سازی راه حل های نرم افزار و ارائه سرویس مبتنی بر ابر به مشتریان سازمانی، صنعتی، دانشگاهی، شرکت های خصوصی و آموزشگاهها باعث کسب تجربه ای گرانقدر برای وستا شده است.

اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]