اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321866094

تمام شدن 5 هزار لایسنس رایگان آنتی ویروس دورانتاش فقط در 3 ساعت

لایسنس رایگان آنتی ویروس اورجینال برای 3 کامپیوتر

کد: 13970723321866094

https://goo.gl/GafGaW

، تهران , (اخبار رسمی): در پی استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از طرح دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند و با کیفیت وبروت با گارانتی اصلی دورانتاش ، این طرح با افزوده شدن 45 هزار لایسنس تمدید شد.

فرصت تکرار نشدنی دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس اورجینال برای 3 کامپیوتر
لایسنس رایگان آنتی ویروس های قدرتمند Webroot با گارانتی اصلی دورانتاش، ویژه نمایشگاه جیتکس 2018

دورانتاش طی هماهنگی با کمپانی سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا، به طرح دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس ( ویژه نمایشگاه جیتکس 2018 ) تعداد 45000 لایسنس دیگر اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، استقبال بینظیر کاربران و شرکتهای ایرانی از طرح لایسنس رایگان آنتی ویروس های قدرتمند وبروت با گارانتی و پشتیبانی اصلی دورانتاش که همزمان با شروع نمایشگاه فناوری جیتکس 2018 آغاز شد، باعث شد تا 5000 لایسنس مرحله اول در عرض 3 ساعت پایان یابد.

این در حالی است که شرکتهای رقیب مخصوصآ کسپرسکی و ایسِت و نمایندگانشان در ایران به شدت تلاش کردند تا مانع انتشار وسیع اخبار و آگهی های شرکت دورانتاش شوند.

شرکت دورانتاش طی هماهنگی با کمپانی وبروت ( سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا ) ، تعداد 45000 لایسنس دیگر به این طرح اضافه کرد تا در نهایت کاربران ایرانی امکان دریافت 50 هزار لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند Webroot ( ویژه نمایشگاه جیتکس 2018 ) را به صورت رایگان داشته باشند.

جهت دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش به این لینک به نشانی www.ddn.ir/gitex مراجعه کنید.

این طرح فرصت بسیار ویژه ای برای کاربران و اشخاصی است که به دلیل افزایش نرخ ارزهای خارجی ( یورو و دلار ) برای خرید و تمدید لایسنس آنتی ویروس های خانگی و دفاتر کاری کوچک با مشکلات جدی روبرو شده اند.

اشخاصی که اقدام به دریافت لایسنس های این کمپین کنند، می‌توانند از تخفیف ویژه برای تمدید لایسنس آنتی ویروس خود استفاده کنند.

لایسنس آنتی ویروس ارائه شده در طرح فوق قابلیت نصب بر روی 3 کامپیوتر دارای سیستم عاملهای ویندوز XP , ویندوز Vista , ویندوز 7 , ویندوز 8 , ویندوز 8.1 , ویندوز 10 و کامپیوترهای اپل مکینتاشی را دارد.

آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) از پرفروش ترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها در دنیا هستند و به اعتقاد بسیاری در حال حاضر آنتی ویروس های وبروت با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش، پرفروش ترین آنتی ویروس های خانگی اورجینال در بازار ایران هستند.

بسیاری از کاربران ایرانی از جمله مشترکان شرکت‌های اینترنتی مانند شاتل، آسیاتک، داتک، صبانت، پیشگامان، پتیاک، مبین نت، ایرانسل، مبناتلکام، پارس آنلاین و همراه اول از جمله مصرف کنندگان آنتی ویروس های قدرتمند وبروت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]