اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723322079930

معرفی یکی از سریع‌ترین مراکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر در محل

کد: 13970723322079930

https://goo.gl/RiTPcU

، تهران , (اخبار رسمی): سپهر رایانه مرجع تخصصی تعمیرات کامپیوتر با محوریت تعمیر تخصصی انواع لپ تاپ، مانیتور، پرینتر و سخت افزار از دهه 70 کار خود را آغاز کرد.

معرفی سریعترین مرکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر در محل!
معرفی یکی از سریع‌ترین مراکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر در محل

یکی از عمده مشکلاتی که همواره در زمان خرابی سخت افزارهایی مانند لپ تاپ، مانیتور، پرینتر و کامیپوترها به وجود می‌آید این است که دستگاه مورد نظر چگونه و کجا باید تعمیر شود؟ شاید انتخاب یک مجموعه مناسب از هر حیث در مرحله اول کار دشواری به نظر برسد. از دیگر مشکلاتی که در هنگام خرابی سخت افزار پیش خواهد آمد این است که دستگاه را چگونه به محل تعمیرگاه برده که خود این موضوع هم معضلاتی به همراه دارد، مشکلاتی مانند ترافیک در رفت و آمد، انتخاب مسیر مناسب، طرح‌ها و محدودیت‌های ترافیکی و... از همه مهمتر نحوه صحیح جابجایی دستگاه است که اگر در نظر گرفته نشود ممکن است خسارات مالی سنگین یا در مواقعی جبران ناپذیر به وجود آورد.

مجموعه سپهر رایانه با بیش از 17 سال تجربه در حوزه سخت‌افزار و خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن تمامی نیازها و خواسته‌های مشتریان در اصول کاری خویش نسبت به ارایه خدمات تعمیر لپ تاپ، تعمیر پرینتر، تعمیر مانیتور، تعمیر کامپیوتر رومیزی و قطعات رایانه در محل مشتری می‌پردازد که در این مطلب علت انتخاب سپهر رایانه را بیان می‌کنیم.

تعمیر کامپیوتر در محل مشتری

با توجه به اینکه حمل و نقل در شهر پرترافیکی مانند تهران به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده و همانطور که در مقدمه اشاره شد حمل و نقل دستگاه معیوب به روش ناصحیح ممکن خسارات جبران ناپذیری به وجود آورد از این رو مجموعه سپهر رایانه رسالت خود را بر این داشته که خدمات مورد نیاز مشتری را در محل مشتری انجام دهد مگر در مواردی که امکان حل مشکل در محل وجود نداشته باشد در این شرایط نیز با در نظر گرفتن شرایط حمل و نقل لازم و حرفه‌ای اقدام به ارجاع سخت افزار به محل شرکت می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را بررسی و حل می‌کند و دستگاه را در محل مشتری تحول خواهد داد.

سریع‌ترن زمان ممکن

همانطور که می‌دانیم امروزه تجهیزات رایانه‌ای نقش عمده‌ای در زندگی شخصی و کاری افراد دارند و نبود این لوازم برای انسان امروزی کمی دشوار است به همین دلیل سرعت در ارایه خدمت از سوی سپهر رایانه به یک امر اساسی تبدیل شده و همواره به این اصل پایبند است.

پاسخگویی تا 12 شب

از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد پاسخگویی تیم فنی شرکت به مشتریان از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12 شب است.

بهره بردن از تیم خبره و حرفه‌ای

از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به داشتن تیمی مجرب اشاره کرد. تمامی اعضای تیم فنی و تکنسین‌های این مجموعه دارای دانش روز دنیای IT  و سخت افزار هستند تا در هنگام مراجعه بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.

گارانتی 6 ماهه 

از دیگر مشکلاتی که عمدتاً برای افرادی که تجهیزات و سخت افزار خود را تعمیر کرده‌اند این است که دستگاه مجدد دچار مشکل می‌شود. از این رو سپهر رایانه تمامی خدمات انجام شده برای مشتریان را با در نظر گرفتن 6 ماه گارانتی بدون قید و شرط ارایه می‌کند.

سپهر رایانه با بهره‌مندی از دانش تخصصی تعمیرات تخصصی لپ تاپ، تعمیر و سرویس پرینتر و دستگاه کپی و تعمیر انواع سخت افزار را به دقت هرچه تمام‌تر انجام می‌دهد. تعمیر در کمترین زمان و ارائه به‌صرفه‌ترین هزینه از جمله خدمات منحصر به فرد در سپهر رایانه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارتباط با سپهر رایانه به وب‌سایت  https://sepehr-group.com  یا شماره تلفن‌های  77608889-021 ؛ 77631708-021 و 77631709-021 تا ساعت 12 شب تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپهر رایانه نهاوند

مجموعه کنونی از سال 1374 با عنوان ماوراء سیستم فعالیت خود را آغاز و سال 1382 اقدام به ثبت شرکت کهکشان پردازش دماوند نمود.از اواخر سال 1386 تا هم اکنون نیز تحت عنوان شرکت سپهررایانه نهاوند به صورت تخصصی در حوزه خدمات و پشتییبانی فعال می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]