اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322279997

رییس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز خبر داد:

بازنگری و تغییرات مثبت در آیین نامه‌های صندوق مطابق با شرایط روز اقتصادی

کد: 13970724322279997

https://goo.gl/NHb8Qn

، (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، رئیس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در حاشیه اولین همایش سلامت و بهداشت روان خانواده که با حضور اعضای این صندوق برگزار شد خبر از اصلاح و به روزرسانی آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های این صندوق داد.

بازنگری و تغییرات مثبت در آیین نامه های صندوق مطابق با شرایط روز اقتصادی
بازنگری و تغییرات مثبت در آیین نامه های صندوق مطابق با شرایط روز اقتصادی

محمد نیکفر رییس کل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، ضمن برشمردن مزایای فعلی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز، در مقایسه با سایر صندوق‌های بازنشستگی، اظهار داشت: با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از فعالیت موفقیت آمیز صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز و نظر به تغییر شرایط اقتصادی جامعه، به نظر می‌رسد که قوانین و آیین‌نامه‌های این صندوق جهت مطابقت با واقعیات اقتصادی و شرایط امروز جامعه باید به روزرسانی شده و بهبود یابد.

وی افزود:  مدتی است که مطالعات در زمینه تغییر قوانین و بهبود آیین نامه‌های صندوق آغاز شده است و در صدد هستیم تا در راستای اجرای قانون نظام جامع تامین اجتماعی، اساسنامه و آیین نامه‌های صندوق نیز به روزآوری و بازنگری شده و شاهد تغییرات مثبت باشیم.

نیکفر با برشمردن مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز متذکر شد: این صندوق یکی از بهترین صندوق‌های حمایت و بازنشستگی کشوراست که از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته است سطح زندگی و رفاه اعضا را ارتقا داده و رضایت اعضای خود را به بالاترین میزان ممکن کسب کند با این حال، بهبود شرایط از جمله اقداماتی است که در صدد انجام آن هستیم.

وی ادامه داد: به همین منظور کارگروهی متشکل از کارشناسان صندوق، نماینده دفترهای بیمه‌ای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده کانون بازنشستگان و نمایندگان منتخب اعضاء فعال و کارفرمایان، تشکیل شده است تا تغییرات اساسنامه صندوق مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.  

رییس صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تاکید کرد: با مطالعات عمیق و دقیق کارشناسان این حوزه و شناسایی نیازهای روز اقتصادی و به کارگیری لایه‌های کارشناسی در وزارت رفاه و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در آینده‌ای نزدیک، بستر لازم برای تحقق سریع‌تر اساسنامه پس از تصویب در مراجع تصمیم‌گیری، مهیا شده و این تغییرات انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از پیشرفت کار، تصریح کرد: امید است با بررسی‌های دقیق، کارشناسانه و علمی راه اجرای اساسنامه صندوق و تحقق دستیابی به اهداف هموار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]