اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322369584

اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی هایپرمن رونمایی شد

کد: 13970725322369584

https://goo.gl/AdrEgy

، کرمان , (اخبار رسمی): سرویس تازه فروشگاه اینترنتی هایپرمن با نام اپلیکیشن موبایل هایپرمن در دفتر مرکزی رونمایی و به بازار عرضه شد.

اپلیکیشن فروشگاه ه  اینترنتی هایپرمن
دریافت اپلیکیشن هایپرمن

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی هایپرمن در تاریخ 1397/07/25 دفتر مرکزی میزبان رونمایی از اپلیکیشن هایپرمن، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه آی تی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سهولت و راحتی در خرید مایحتاج روزانه از طریق موبایل را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

سید مسلم کاراموزیان مدیر فناوری اطلاعات فروشگاه اینترنتی هایپرمن، تولید این محصول را نتیجه 3 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحلیل و طراحی برای تولید این محصول از ابتدای سال 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی در ادامه گفت: مشتریان فروشگاه اینترنتی هایپرمن می‌توانند با نصب ابن اپلیکیشن که در دو نسخه اندروید و ای او اس ارائه شده، از امکانات متنوع آن در موبایل و یا تبلت همراه خود استفاده کنند. بدین منظور مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایتapp.hypereman.ir نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرمن

هایپر مارکت اینترنتی هایپرمن در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی مایحتاج روزانه خانوار برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال 1396 شروع به فعالیت نمود است و این مجموعه با پشتوانه انبار اختصاصی خود و تنوع کالا و با شعار تحویل سریع، تضمین اصالت، بهترین قیمت و پرداخت در محل در حال خدمت رسانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار