اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970725322506094

لایسنس رایگان آنتی ویروس به مناسبت برگزاری نمایشگاه جیتکس 2018

تمدید زمان دریافت لایسنس رایگان سبک ترین آنتی ویروس دنیا

کد: 13970725322506094

https://goo.gl/GMXTxg

، تهران , (اخبار رسمی): امکان دریافت رایگان لایسنس های سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا ( Webroot ) به دلیل استقبال کاربران ایرانی تمدید شد.

تمدید زمان دریافت لایسنس رایگان سبک ترین آنتی ویروس دنیا
تمدید طرح دریافت رایگان لایسنس سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا با گارانتی اصلی دورانتاش

استقبال چشمگیر کاربران ایرانی از طرح لایسنس رایگان شرکت دورانتاش باعث شده تا تعداد بیشتری لایسنس به این طرح اختصاص یافته و در اختیار کاربران قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، مدت طرح دریافت رایگان لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند وبروت که به مناسبت برگزاری نمایشگاه جیتکس 2018 در حال اجراست، تمدید شد.

به مناسبت برگزاری نمایشگاه فناوری جیتکس 2018 در شهر دبی، شرکت دورانتاش با همکاری شرکت بزرگ آنتی ویروس وبروت، اقدام به ارائه تعداد محدودی لایسنس های آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک  و کم حجم Webroot به صورت رایگان نمود.

استقبال چشمگیر کاربران ایرانی از همه شهرهای ایران از طرح لایسنس رایگان شرکت دورانتاش باعث شده تا تعداد بیشتری لایسنس به این طرح اختصاص یافته و در اختیار کاربران قرار گیرد.

آنتی ویروس های وبروت که از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می شوند، تاکنون موفق به دریافت 20 جایزه و نشان برتر وب سایت پی.سی.مگزین شده اند و توسط 2 موسسه مالی و بانکی بزرگ و بین المللی CITI Bank و HSBC Bank پیشنهاد و توصیه شده اند.

جهت دریافت لایسنس رایگان به این لینک به نشانی www.ddn.ir/GITEX مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]