اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139707293230510032

با دانلود اپلیکیشن ایمالز، مقایسه قیمت لحظه‌ای بازار را داشته باشید

در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید

کد: 139707293230510032

https://goo.gl/PeufHF

، (اخبار رسمی): ایمالز یک پلتفرم جمع آوری و مقایسه کننده قیمت از فروشگاه‌های آنلاین است که در هفته‌های اخیر در راستای تشویق کاربران فعال خود اقدام به راه اندازی قرعه کشی برای کاربران اپلیکیشن خود کرده است.

در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید

ایمالز، بازارچه‌ای آنلاین متشکل از فروشگاه‌های آنلاین سرتاسر ایران است تا کاربران اینترنتی به راحتی بتوانند با بهترین قیمت‌ها، بهترین خریدها را تجربه کنند. در این پلتفرم، قیمت‌های مختلف اجناس و کالاها از فروشگاه‌های آنلاین مختلف به نمایش در می‌آید و کاربران می‌توانند به راحتی قیمت کالاها را مقایسه کرده و در نهایت کالای مورد نیاز خود را با کمترین و بهترین قیمت خریداری کند.

در واقع ایمالز، سرویسی برای جمع‌آوری قیمت‌های محصولات و کالاها از فروشگاه‌های آنلاین است که در حال حاضر  قیمت بیش از دو میلیون کالا و بیش از هزار دسته کالایی را شامل می‌شود از قیمت کالاهای پرطرفدار مانند انواع گوشی موبایل و تبلت، قیمت خودرو، قیمت لپتاپ تا کالاهایی همچون لوازم خانگی، ابزارآلات و حتی لوازم فرهنگی همچون قیمت کتاب و مجلات و نوشت افزارها و ...

قرعه کشی هفتگی ایمالز

ایمالز در هفته‌های اخیر با گزینه قرعه کشی هفتگی خود تلاش کرده است تا مخاطبان علاوه بر لذت بررسی قیمت‌ها و خرید کالا و محصولات خود بتوانند تجربه خوبی نیز از حضور خود در اپلیکیشن ایمالز کسب کنند. در این راستا، هر هفته قرعه کشی برای استفاده‌کنندگان اپلیکیشن ایمالز برگزار می‌شود که در آن به افرادی که اپلیکشین ایمالز را نصب کرده و گزینه قرعه کشی هفتگی را فعال کرده‌اند جوایزی نفیس به قید قرعه اعطا می‌شود.

برای شرکت در قرعه کشی هفتگی ایمالز کافی است با نصب اپلیکیشن و درج اطلاعات کامل حساب کاربری و در نهایت فعال‌سازی گزینه قرعه کشی هفتگی در آن شرکت کرده و جوایز آن را دریافت کرد.

شایان ذکر است که برندگان هفتگی قرعه کشی‌های ایمالز هر هفته در اینستاگرام ایمالز معرفی می‌شوند و برای مشاهده لیست برندگان هر هفته می‌توان به صفحه اینستاگرام ایمالز مراجعه کرد.

قیمت‌ها در ایمالز همیشه به روز است!

قیمت محصولات فروشگاه‌های آنلاین غالبا با تغییر و نوسان همراه است. این تغییر قیمت و وضعیت موجودی کالا در فروشگاه‌ها همواره برای خریدار مشکلاتی ایجاد می‌کند. ایمالز با به روزرسانی خودکار اطلاعات و قیمت محصولات درج شده و همچنین افزایش نرخ بروز رسانی به بیش از 5 مرتبه در روز توانسته این مشکل را مرتفع سازد تا مشتری همواره در کنار وضعیت موجودی کالا، اطلاعات دقیق قیمت را نیز داشته باشد.

ایمالز، دستیار هوشمند خرید اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی به علاوه سایت‌های نیازمندی‌ها

شاید برای خیلی‌ها پیش آمده باشد که برای خرید کالا علاوه بر جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی در وب سایت‌ها و اپلیکشن‌های نیازمندی‌ها و آگهی‌ها هم به جستجوی کالای مدنظر باشند، به همین منظور جهت تسهیل فرایند انتخاب علاوه بر فروشگاه‌های اینترنتی در ایمالز اطلاعات و قیمت‌های وب سایت‌های نیازمندی‌ها هم در کنار اطلاعات فروشگاه‌های اینترنتی قابل مشاهده است و علاوه بر قیمت به روز کالاها آگهی‌های و نیازمندی‌های مرتبط با هر کالا نیز قابل مشاهده و مقایسه است.

واثقی مدیرعامل و موسس ایمالز در خصوص ایمالز و ایده اجرای آن گفت: «با فراهم کردن بستری آنلاین برای خرید و مقایسه قیمت و مشخصات کالاها، از سال 91 فعالیت خود را شروع کرده‌ایم. این پلتفرم با در نظر گرفتن نیاز بازار به خرید امن و آسان و ارزان با ایده ایجاد جستجوگر هوشمند کالا و قیمت با امکان مقایسه قیمت کالاها بدون نیاز به جستجو در گوگل شروع به فعالیت کرد.»

ویژگی‌های خرید از ایمالز:

  • راهنمای خرید برای کسب اطلاعات جامع از محصول
  • امکان بررسی وضعیت گارانتی کالا، نوع گارانتی
  • مشاهده نمودار قیمتی
  • پیگیری قیمت لحظه‌ای کالا
  • بررسی وضعیت موجودی کالا
  • امکان نقد و بررسی ویژگی‌ها و مزایا و حتی معایب کالا

از ویژگی‌های دیگر خرید از ایمالز می‌توان به این نکته اشاره کرد که ایمالز، محصولات و کالاهایی را به خریدار ارائه و نمایش می‌دهد که از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر آنلاین ارائه می‌شوند و تمامی فروشندگان این سایت از نماد الکترونیکی برخوردار هستند که این مساله به خریدار اطمینان لازم برای یک خرید امن را خواهد داد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در قرعه کشی ایمالز می‌توانند اپلیکیشن آن را از سایت ایمالز به آدرس emalls.ir و یا لینک انتهای متن دانلود کرده و با فعال‌سازی گزینه قرعه کشی در قرعه کشی‌های هفتگی آن شرکت کرده و جوایز نفیس ایمالز را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]