اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139707293230810016

استیل یا کلاسیک مساله این است

تفاوت مبلمان استیل و کلاسیک

کد: 139707293230810016

https://goo.gl/VTHgVq

، تهران , (اخبار رسمی): این دو نوع مبل تفاوت هایی باهم دارند که در این مطلب به بیان آن خواهیم پرداخت. در صورتی که بخواهیم به طور کلی تفاوت های این دو نوع مبل کلاسیک و استیل را بیان کنیم، می بینیم که در حالت های کلی با یکدیگر تفاوت هایی دارند و تفاوت های آن در میزان چوب و قیمت و میزان منبت کاری می باشد.

تفاوت مبلمان استیل و کلاسیک
مبلمان استیل و مبلمان کلاسیت

مبل استیل امروزه به گونه ای همه گیر شده است که کمتر کسی پیش می آید تا به این نوع مدل مبل آشنایی نداشته باشد. مبل استیل نوعی مبل کلاسیک می باشد که به صورت سلطنتی می باشد و به مرور زمان و در طول دهه های گذشته استایل های مختلفی به خود گرفت که به دلیل ظاهر پر کار تر و شلوغ تر این مبل به آن مبل استیل (یا سلطنتی) گفته می شود. اگر کمی دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که مبل کلاسیک و استیل در کنار هم استفاده می شود که دلیل آن شباهت های این دو مدل با هم می باشند.

در انواع مبل کلاسیک منبت کاری هایی با ظرفت بسیار روی چوب انجام می شود که این نوع سبک کار بیشتر در مبلمان استیل قابل مشاهده می باشد از همین روی یکی از ویژگی های بسیار بارز مبل استیل منبت کاری های انجام شده روی آن می باشد که نسبت به مبل کلاسیک کار بیشتری روی آن انجام شده است. به منبت کاری هایی که روی دسته مبل ها انجام شده باشد مبل های دسته منبتی گفته می شود.

همچنین در مبل کلاسیک میزان چوب کمتری در طراحی این مبل نسبت به مبل استیل به کار رفته است که این موضوع باعث می شود که وزن مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل کمتر باشد. دلیل این امر بیشتر بودن وزن مبل استیل نسبت به مبل کلاسیک می باشد که دارای ابعاد بیشتری می باشد و همچنین از نظر مقیاس کاملا از مبل کلاسیک بزرگ تر می باشد. از همین روی این دو مورد دلیلی می باشد که به مبلمان کلاسیک، مبل نیمه استیل گفته می شود.

یکی دیگر از تفاوت های مبلمان استیل با کلاسیک تعداد مبلمان عرضه شده در ست های این دو نوع مبلمان است؛ یعنی، مبل استیل معمولاً به صورت ۹ نفره و در قالب یک کاناپه سه نفره، چهار مبل و دو مبل  میزبان عرضه می‌شوند، در حالی که مبلمان کلاسیک معمولا به صورت هفت نفره و برای مثال در قالب کاناپه سه یا دو نفره همراه با دو مبل تک نفره و در صورت تمایل خریدار دو مبل میزبان به فروش می‌رسند. به همین دلیل نیز از این نوع مبلمان برای خانه‌های کوچک‌تر که تعداد مبل کمتری در آن‌ها مورد نیاز است، استفاده می‌شود.

در واقع این سبک ویژگی های مبل استیل را دارد اما با این وجود باز هم سبک خاص خود را داشته و نمی توان به طور قطع نام استیل را برای آن به کار برد از همین روی به آن مبل نیمه استیل یا کلاسیک گفته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گالری مبل رایکا

ما وظیفه ى خود را طراحى، تولید و عرضه بهترین ها شامل: مبلمان، میزغذاخورى، سرویس خواب، بوفه، ویترین، آینه، کنسول و... از بهترین مواد اولیه به هموطنان محترم و بى نیاز نمودن ایشان از خرید کالاى مشابه خارجى میدانیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل