اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970729323149156

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از نوبتی حمایت کنید

کد: 13970729323149156

https://goo.gl/A3FyCF

، قزوین , (اخبار رسمی): جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از نوبتی حمایت کنید
نوبتی

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.
این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

نوبتی یک سامانه نوبت دهی آنلاین مبتنی برمکان می باشد که در بستر وب و موبایل قابل استفاده می باشد.

خدمات دهندگان میتوانند نوبت دهی ارائه خدمات خود را به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین زحمت از طریق نوبتی مدیریت کنند، علاوه بر آن میتوانند خدمات و نمونه کارهای خود را در قالب پست ، معرفی کنند.

خدمات دهندگانی چون : آرایشگران، پزشکان، مشاوران،وکلا،مسئولین و ...
همچنین صاحبان آتلیه ها ، سالن های ورزشی ، رستوران ها و ...

کاربران عزیز می‌توانند در کمترین زمان بهترین و نزدیک ترین ارائه دهنده خدمات مد نظر خود را بیابند و با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت نوبت مد نظر خود را رزرو کنند.

🌐نسخه وب
Https://nobati.co

📱نسخه اندروید
http://cafebazaar.ir/app/nobati.co.ecoir

📱 نسخه ios
https://new.sibapp.com/applications/%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA%DB%8C-nobati

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوبتی

نوبتی سامانه نوبت دهی مشاغل مبتنی بر مکان هستش که نسخه وب،اندروید و ios داره. مشاغلی چون نوبت دهی ارایشگاه و دکتر و مشاور و ... کاربران با استفاده از #نوبتی به راحتی میتونن بهترین و نزدیک ترین خدمات دهنده مورد نیازشون رو پیدا کنند و ساعت خالی رو رزرو کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]