اطلاعات تماس
  • 021262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139707303232610044

شماره پنجم دوماهنامه نگاه شرقی منتشر شد

کد: 139707303232610044

https://goo.gl/1Do392

، تهران , (اخبار رسمی): نشریه تخصصی بازاریابی و تبلیغات نگاه شرقی، شماره جدید خود را به موضوع تحقیقات بازاریابی اختصاص داده است. در این مجله تاریخچه تحقیقات بازاریابی در ایران و جهان مطرح شده و گفتگویی با مؤسس اولین شرکت تحقیقات بازاریابی ایرانی انجام گرفته است.

شماره پنجم دوماهنامه نگاه شرقی منتشر شد
شماره پنجم دوماهنامه نگاه شرقی منتشر شد

در شماره جدید نشریه نگاه شرقی، همچنین داستان موفقیت هفت برند ایرانی روایت شده که با تحقیقات بازاریابی توانسته‌اند به نتایج درخشانی دست پیدا کنند.

صفحه‌بندی‌ها، طرح روی جلد و تصویرسازی‌های خلاقانه‌ای که در مجله به کار رفته است؛ به انتقال پیام مطالب کمک فراوانی می‌کند. نام‌گذاری مقالات با ظرافت خاصی انجام شده و جذابیت متن را دوچندان کرده‌ است.

مقاله «تسلط بر اعصاب مشتری» به کاربرد عصب‌شناسی در تحقیقات بازاریابی (نورومارکتینگ) می‌پردازد. «تبلیغ زیر تیغ تحقیق» روش‌هایی را معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها بتوان تبلیغ اثربخش‌تری طراحی کرد. در یک مقاله‌ گفته می‌شود که چگونه می‌توانید با «جیب خالی، تحقیق عالی» انجام بدهید. در «روزگار سیاه لباس‌ها» داستان متولد شدن برند مشکین‌تاژ را می‌خوانید و «به چشم خریدار» خواهید دید که بانک ملت از پیشرفته‌ترین ابزارهای تحقیقات بازاریابی استفاده می‌کند. «داوری در بازی بازار» نشستی است که صاحبان صنایع و شرکت‌های تحقیقات بازاریابی را دور یک میز جمع کرده تا از دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود بگویند.

امیرعلی آقایاری، سردبیر دوماهنامه معتقد است «در محیطی که پیوسته و به ناگاه، احتمال پدید آمدن تهدیدها و فرصت‌ها وجود دارد، نیاز به اطلاعات بسیار جدی است. اهمیت و ضرورت جمع‌آوری و پردازش اطلاعات و داده‌ها سبب شد تا موضوع این شماره از نشریه نگاه شرقی را به تحقیقات بازاریابی اختصاص دهیم. تلاش شد با همکاری متخصصان مطالب کاربردی این حوزه به همراه داستان موفقیت چند برند ایرانی گردآوری و ارائه شود.»

این مجله در 21 مقاله و 120 صفحه چاپ شده است و برخی از مقالات آن روی سایت مجله به نشانی www.negahesharghi.ir در دسترس قرار دارد. صاحب امتیاز این نشریه، آژانس تبلیغاتی نگاه شرقی سبز است که از تیم تحصیل‌کرده و خلاق خود در تولید محتوا و گرافیک مجله بهره می‌گیرد. نسخه الکترونیک دوماهنامه در نرم‌افزار فیدیبو بارگذاری شده و برای اشتراک یا تهیه نسخه‌های قبلی می‌توانید با دفتر تحریریه به شماره 02126203894 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگاه شرقی

نشریه تخصصی بازاریابی و تبلیغات

اطلاعات تماس
  • 021262*****
[نمایش اطلاعات]