اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970802323545904

سوختن هارد دیسک در سیستم های امنیتی - قسمت اول

کد: 13970802323545904

https://goo.gl/6yH9M9

، تهران , (اخبار رسمی): هارد دیسک ها یا دیسک های ذخیره سازی، یکی از اجزای مهم سیستم های نظارت تصویری به شمار می آیند. تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند. به همین دلیل، این ابزار از اهمیت بالایی برخوردار است و آسیب دیدن آن موجب از دست رفتن اطلاعات مهمی خواهد شد.

 سوختن هارد دیسک در سیستم های امنیتی - قسمت اول
سوختن هارد دیسک در سیستم های امنیتی - قسمت اول

هارد دیسک از اجزای مهم سیستم های نظارت تصویری به شمار می آیند.تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند. به همین دلیل، این ابزار از اهمیت بالایی برخوردار است.

هارد دیسکها یا دیسکهای ذخیرهسازی، یکی از اجزای مهم سیستمهای نظارت تصویری به شمار میآیند. تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته بر روی هارد دیسک ذخیره می شوند. به همین دلیل، این ابزار از اهمیت بالایی برخوردار است و آسیب دیدن آن موجب از دست رفتن اطلاعات مهمی خواهد شد.

پیشگیری از سوختن هارد دیسک در سیستم های امنیتی

شاید بتوانیم بگوییم از بین رفتن هارد دیسک که با عنوان سوختن حافظه هم از آن یاد می شود، از مهم ترین مشکلاتی است که می تواند در یک سیستم امنیتی رخ دهد.

زیرا این اتفاق می تواند به تنهایی حتی قویترین و پیشرفتهترین سیستم های نظارت تصویری را نیز بی استفاده کرده و از کار بیندازد.

شرکت Seagate یکی از معتبرترین تولید کنندگان هارد دیسک در دنیا است.

مدیر فروش این شرکت معتقد است توجه بیش از حد کاربران به قیمت هارد دیسک و انتخاب حافظه ذخیره سازی بر اساس قیمت یکی از اصلی ترین عواملی است که موجب از بین رفتن هارد دیسک ها می شود.

البته انتخاب هارد دیسک اشتباه و نامتناسب با پروژه نیز، به میزان زیادی موثر خواهد بود.

مدیر فروش سیگیت میگوید: یکی از اشتباهات مشتریان در هنگام خرید هارددیسک این است که در مقایسه میان هارددیسک مناسب و هارددیسک ارزان، گزینه ارزان تر را ترجیح می دهند.

این در حالی است که فروشندگان این حوزه بیشتر تمایل دارند محصولات با کیفیت را به فروش برسانند تا با از کار افتادن هارد دیسک مواجه نشوند.

در قسمت دوم، نکات بیشتری را در مورد سوختن هارد دیسک و روش های پیشگیری از آن بیان خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]