اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970802323575904

بازار تلویزیون‌های بزرگ در اختیار سامسونگ

کد: 13970802323575904

https://goo.gl/cP8yTG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامسونگ اخیرا دست به اقدام جالبی زده و در یک نشست خبری با مطبوعات و رسانه‌ها، با بیان اهداف آینده خود در مورد نقش تلویزیون‌های جدید این شرکت در بازارهای جهانی مطالبی را عنوان کرده است.

 بازار تلویزیون های بزرگ در اختیار سامسونگ Samsung
بازار تلویزیون های بزرگ در اختیار سامسونگ Samsung

شرکت سامسونگ اخیرا دست به اقدام جالبی زده و در یک نشست خبری با مطبوعات و رسانه‌ها، با بیان اهداف آینده خود در مورد نقش تلویزیون‌های جدید این شرکت در بازارهای جهانی مطالبی را عنوان کرده است

کارشناسان سامسونگ عوامل مختلفی را برای در دست گرفتن بازار تلویزیون‌های بزرگ مطرح کردند که از جمله می‌توان به افزایش تقاضای کاربران برای تلویزیون‌های با ابعاد بزرگ اشاره کرد.

آن‌ها همچنین طی بررسی‌های جامعه آماری خود متوجه شدند که بسیاری از مشتریان دوست دارند تلویزیون‌هایی با کیفیت اولترا اچ دی UHD خریداری کنند.

همچنین درخواست برای تولید نمایشگرهایی با کاربری ساده نیز قابل تامل است.

بازار تلویزیون‌های بزرگ در اختیار سامسونگ 

شرکت‌های GFK و NPD با بررسی بازارهای مصرف جهانی متوجه شدند که میزان فروش تلویزیون‌های بزرگتر از 55 اینچ در فاصله ماه‌های ژانویه تا آگوست سال 2017 بسیار بیش‌تر از تلویزیون‌های با ابعاد کوچکتر بوده است.

به طوری که بیش از 40 درصد از درآمد کل بازار مصرف در دنیا به فروش تلویزیون‌های 55 اینچی و بزرگتر اختصاص داشته است.

علاوه بر تمایل مشتریان و مصرف‌کنندگان به خرید مانیتور بزرگ، تلویزیون‌های با کیفیت فول اچ دی FHD طرفداران کمتری نسبت به تلویزیون‌های اولترا اچ دی UHD داشته‌اند. همزمان با حرکت بازار جهانی از رزولوشن FHD به UHD، مشخص شده که کاربران به خرید تلویزیون‌هایی که کاربرد ساده‌تری دارند، تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

کارشناسان سامسونگ تحقیقی در بازار تلویزیون امریکا و آلمان انجام داده و طی آن از 1000 نفر از مصرف کنندگان خود نظرسنجی کرده‌اند.

در نتیجه به دست آمده مشخص شده که 23 درصد از کاربران امریکایی و 15 درصد از کاربران آلمانی از پیچیدگی سیم کشی‌های تلویزیون سامسونگ ناراضی هستند.

به علاوه گروهی از پاسخ دهندگان نیز به نحوه اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون اشاره کرده و خواسته‌اند قابلیت تایپ روی صفحه نمایش و مرور صفحات در تلویزیون‌های هوشمند، طوری طراحی شود که استفاده از آن‌ها ساده‌تر و در دسترس‌تر باشد.

کمپانی سامسونگ، در این زمینه عملکردی هوشمندانه داشته و همواره سعی می‌کند مطابق با نیاز مشتریان خود پیش رود.

این روند موجب شده است که سامسونگ همواره به عنوان رهبر بازار جهانی تلویزیون شناخته شود. سامسونگ سعی دارد که در این حوزه، بیشترین گزینه‌های ممکن را در محصولات خود قرار دهد.

به همین دلیل تاکنون تلویزیون‌های QLED و پرمیوم UHD را در بین تولیدات خود قرار داده و این نمایشگرها را در ابعاد 65، 75، 82 و 88 اینچی طراحی و عرضه کرده است.

البته در هنگام طراحی و تولید این تلویزیون‌ها، قابلیت‌هایی مثل صفحه نمایش منحنی یا تخت نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است سامسونگ Samsung تجهیزات جانبی تلویزیون‌های خود را نیز برای راحتی بیشتر کاربران ارائه کرده که با استقبال مضاعف کاربران مواجه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]