اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970802323585733

در همایش لیدرشیم و برای اولین بار در ایران

رونمایی از "LDM" ابزار شناسایی مدل متناسب رهبری برای مدیران

کد: 13970802323585733

https://goo.gl/R68e4x

، تهران , (اخبار رسمی): همایش لیدرشیم جمعه ۲۷ مهرماه در سالن همایش‌های کوروش برگزار شد و بیش از 300 نفر از مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های برتر کشور، با بهره گیری از «ماتریس تصمیم گیری رهبری» مدل متناسب فراگیری رهبری خود را انتخاب کردند.

رونمایی از "LDM" ابزار شناسایی مدل متناسب رهبری برای مدیران
رونمایی از "LDM" ابزار شناسایی مدل متناسب رهبری برای مدیران

لیدرشیم به عنوان فرصتى براى انتخاب مدل متناسب فراگیری رهبری مدیران در کمپ‌های رهبری شاپرک 27مهرماه 1397 به همت شرکت مشاوره شاپرک آبی برگزار شد.

شرکت مشاوره شاپرک آبی، مجری این همایش؛ با بیش از هفت سال فعالیت اثربخش در حوزه توسعه و توانمندی سازی مدیران ارشد سازمانها و شرکت ها در بزرگترین برندهای داخلی و خارجی حاضر در ایران، به منظور معرفی بهترین مدلهای جهانی فراگیری رهبری، اقدام به برگزاری همایش «لیدرشیم» نمود. شاپرک آبی از ماتریس تصمیم گیری لیدرشیپ (‌ LDM ) و شاخص سوابق لیدرشیپ ( LHI ) طراحی شده توسط این شرکت رونمایی کرد. معرفی این محصول و مدل های جهانی مربوطه،‌ با استقبال ویژه کارآفرینان، صاحبان شرکتها و مدیران بخش های خصوصی و دولتی در دو بخش برگزار شد. بخش اول با معرفی مدلهای جهانی توسعه رهبری و مشخصات آنها و همینطور ضرورت استفاده از این روش‌ها به صورت متناسب سازی شده انجام شد و در بخش دوم با حضور تنی چند از متخصصین توسعه مهارتهای رهبری، ضمن رونمایی از LDM، به معرفی روش یافتن مدل متناسب هر فرد بصورت ویژه پرداخته شد.

عماد قائنى مشاور ارشد شاپرک آبی،ضمن معرفی LDM و LHI به عنوان اولین ابزار ایرانی در صنعت مشاوره و آموزش مدیریت ؛ و همچنین معرفی کمپ‌های رهبری شاپرک به عنوان نهاد آموزش دهنده‌ی مدل‌های رهبری مربوط به این ابزار پرداخت. در ادامه برنامه ضرورت انجام این نوع از آموزش ها در محیطی متفاوت و با فرایندی ویژه سازی شده، برای درک و تاثیر پذیری عمیقتر به آگاهی شرکت کنندگان رسید.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت تجربه شاپرک آبی در ادامه رونمایی، از ابزار انتخاب مدل رهبری متناسب با هر فرد یا Leadership Decision Matrix، اشاره داشت و گفت:"در فرایند طراحی این ابزار تلاش کردهایم، تا تمامی جوانب فردی و سازمانی افراد و اثر عوامل محیطی در آموزش را به منظور انتخاب دقیق و درست مدل رهبری ایشان در نظر بگیریم."

مدیران و علاقمندان به توسعه و فراگیری مهارتهای ویژه و متناسب سازی شده رهبری میتوانند برای آشنایی با ابزار انتخاب، مدل ها و کمپ های شاپرک به وبسایت www.shaparak.camp مراجعه کرده و یا با شرکت شاپرک آبی از طریق شماره تلفن های ۲۶۱۲۴۷۱۹ و ۲۶۱۲۴۷۸۶ در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپرک آبی

ما در شاپرک آبی بنا داریم تا دنیایی بهتر با پرورش رهبران بهتر بسازیم. ما باور داریم که اگر به فردی این شانس داده شود که طی یک تجربه یادگیری ایده‌آل و خلاق، تلاش اصیل و خلاقانه خود را به ظهور بگذارد، فرد آماده تبدیل شدن به یک رهبر تاثیر گذار خواهد بود، و این میراث ارزشمند، خلق ارزشی است که شاپرک آبی به دنبال آن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]