اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323765904

خرید هارد دیسک مناسب برای سیستم‌های نظارت تصویری

کد: 13970803323765904

https://goo.gl/S6DCZL

، تهران , (اخبار رسمی): هر سیستم نظارت تصویری، ساختار خاص خود را دارد و به شیوه‌ای اختصاصی طراحی می‌شود. به همین دلیل برای هر سیستم امنیتی، انواع خاصی از سیستم‌های ذخیره‌سازی تصویر هستند که می‌توانند برای ضبط تصاویر دوربین‌های مدار بسته به کار گرفته شوند.

 خرید هارد دیسک مناسب برای سیستم های نظارت تصویری
خرید هارد دیسک مناسب برای سیستم های نظارت تصویری

هر سیستم نظارت تصویری، ساختار خاص خود را دارد. پس برای هر سیستم امنیتی، انواع خاصی از سیستم‌های ذخیره‌سازی تصویر هستند که می‌توانند برای ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته به کار گرفته شوند

لازم است کاربران پیش از اقدام به خرید دوربین مداربسته و سیستم امنیتی برای محل کار یا منزل خود، با کارشناسان این حوزه مشورت کرده و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

راهنمای خرید هارد دیسک مناسب برای سیستم‌های نظارت تصویری

مواردی از قبیل برنامه ضبط تصاویر ویدئویی توسط دوربین‌های مداربسته، مدت زمان نگهداری فایل‌های تصویری و همچنین ذخیره شدن دیتاها بر روی حافظه ذخیره‌سازی مناسب، باید از قبل مشخص شود.

همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز گفته شد برای جلوگیری از سوختن هارد دیسک و از دست رفتن فایل‌های ذخیره شده، انتخاب سیستم ذخیره‌سازی مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد.

به طور معمول، سیستم‌های نظارت تصویری که یک هارد دیسک برای ذخیره‌سازی تصاویر دارند، قادرند تا حداکثر 16 دوربین مدار بسته را تحت پوشش قرار دهند.

البته نسل جدید هارد دیسک‌های موجود در بازار، عملکرد قوی‌تری داشته و می‌توانند تصاویر را از تعداد بیشتری دوربین مداربسته دریافت و ذخیره کنند.

یکی از قابلیت‌های مهم یک هارددیسک که در بخش ذخیره‌سازی سیستم امنیتی به کار گرفته می‌شود، توانایی پشتیبانی از دوربین‌های مدار بسته با رزولوشن بسیار بالا است. یک هارد دیسک باید بتواند حجم زیادی از تصاویر و فایل‌های ویدئویی را از دوربین مدار بسته دریافت کند و با امکان ضبط مداوم، آن‌ها را ذخیره کند.

مثلا در سیستم‌های امنیتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوچک، یک NVR یا DVR با 8 یا 16 کانال کفایت می‌کند.

چنین سیستمی نیاز به ضبط تصاویر با رزولوشن بسیار بالا نداشته و به طور معمول، به مدت 2 هفته یا 1 ماه فایل‌ها را به صورت آرشیو نگهداری می‌کند. به این ترتیب یک هارد دیسک با حجم معمولی و متداول نیز می‌تواند نیازهای امنیتی این فروشگاه را تامین کند. اما ضبط تصاویر دوربین مداربسته در فضاهای بزرگ، کمی متفاوت است. در پروژه‌های پیشرفته و بزرگی همچون نظارت تصویری در سطح شهر، هزاران دوربین مداربسته به کار گرفته می‌شوند.

این دوربین‌ها از نوع دوربین مداربسته تحت شبکه بوده و به یک مرکز کنترل متصل می‌شوند. برای ذخیره سازی اطلاعات در این حجم وسیع باید راهکار ویژه ای اندیشیده شود.

برای پشتیبانی از این تعداد دوربین مدار بسته و دریافت تصاویر و ذخیره کردن تمام آن ها، به یک راهکار ذخیره سازی پیشرفته نیاز خواهد بود.

معمولا کارشناسان، در این پروژه‌ها هارد دیسک‌های متعددی را قرار می‌دهند که هر یک ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی داشته و امکانات پیشرفته و اختصاصی‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی