اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323785904

قسمت اول

بهترین تلویزیون‌های هوشمند 4K HDR در سال 2018

کد: 13970803323785904

https://goo.gl/zdA9vr

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری HDR یا High Dynamic Range فناوری تصویربرداری با محدوده داینامیکی بالا است. وجود این تکنولوژی در ساختار نمایشگرهای مختلف سبب می‌شود که تصاویر واقعی‌تر و بسیار شبیه‌تر به دنیای واقعی به نظر بیایند. فناوری اچ دی آر مشابه تکنولوژی عکاسی است که در دوربین گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می‌شود.

 بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018 - قسمت اول
بهترین تلویزیون های هوشمند 4K HDR در سال 2018 - قسمت اول

فناوری HDR یا High Dynamic Range فناوری تصویربرداری با محدوده داینامیکی بالا است. این تکنولوژی در ساختار نمایشگرهای مختلف سبب می‌شود که تصاویر واقعی‌تر و بسیار شبیه‌تر به دنیای واقعی به نظر بیایند

نام فناوری اچ دی آر مشابه با تکنولوژی عکاسی است که در دوربین گوشی‌های هوشمند به کار گرفته می‌شود. اما خوب است بدانید که این دو فناوری کاملا با هم متفاوت هستند.

معرفی بهترین تلویزیون‌های هوشمند 4K HDR در سال 2018

امروزه تکنولوژی HDR در دستگاه‌های هوشمند بسیاری به کار گرفته می‌شود. وجود آن در میان قابلیت‌های یک تلویزیون یا نمایشگر به این معنا است که می‌توانیم تصاویر را با روشنایی بسیار بیشتر و واضح‌تر در آن تماشا کنیم. البته این تکنولوژی فقط به نمایشگرهای هوشمند اختصاص ندارد. بلکه سایر ابزارهای دیجیتالی نیز می توانند به این قابلیت مجهز باشند.

به عنوان مثال دیسک‌های اولترا اچ دی Ultra HD Blu-ray، شبکه‌های استریم آمازون ویدئو Amazon Video و همچنین نتفلیکس Netflix 4K این قابلیت را دارند که تصاویر را با کیفیت اچ دی آر نمایش دهند.

برای بیان بهتر و دقیق‌تر خصوصیات و ویژگی‌های اچ دی آر باید گفت که این فناوری با بالاتر بردن وضوح تصویر، کمک می‌کند که تشخیص محیط‌های تاریک و روشن بهتر و دقیق‌تر انجام شود. به علاوه جنب و جوش و حرکت‌های موجود در تصاویر را با کیفیت عالی به نمایش می‌گذارد.

بعد از آشنایی با این تکنولوژی ممکن است بخواهید تلویزیون هوشمندی را خریداری کردیه که حتما از قابلیت اچ دی آر پشتیبانی کند. البته لازم است که در هنگام انتخاب محصول دقت کافی داشته باشید و در صورت امکان با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

در این مطلب چند مورد از بهترین تلویزیون‌های هوشمندی را که در سال جاری وارد بازار شده‌اند معرفی می‌شود. تمام این تلویزیون‌ها به تکنولوژی اچ دی آر مجهز هستند.

تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 50PUS6272

تلویزیون 50PUS6272 یک نمایشگر منحصر به فرد با قابلیت‌های ویژه است. می‌توان  اطمینان داد که این محصول ارزش قیمت بالایی که باید برای آن بپردازید را دارد.

تلویزیون Philips 50PUS6272 از تکنولوژی اچ دی آر پشتیبانی می‌کند و قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش بگذارد. این تلویزیون هوشمند ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌توان علاوه بر نمایش محتوای 4K به استاندارد HLG اشاره کرد.

مانیتور فیلیپس 50PUS6272 از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. وجود این استاندارد در میان قابلیت‌های دستگاه به روشنایی بیشتر در محیط تاریک منجر می‌شود. قابلیت Ambilight نیز در ساختار مونیتور 50PUS6272 برای نورپردازی در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است.

در قسمت‌های بعدی این مقاله مدل‌های دیگر تلویزیون هوشمند مجهز به اچ دی آر را معرفی خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل