اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970803323795904

قسمت اول

استفاده از پهپادها به جای نیروی امنیتی انسانی

کد: 13970803323795904

https://goo.gl/FRJPim

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها تامین امنیت فضاهای مختلف به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل محدودیت در حفاظت امنیت توسط نیروهای انسانی برخی از مدیران امنیت هوایی رباتیک را به جای نیروی حفاظت انسانی به کار ببرند.

 استفاده از پهپادها به جای نیروی امنیتی انسانی - قسمت اول
استفاده از پهپادها به جای نیروی امنیتی انسانی - قسمت اول

این روزها تامین امنیت فضاهای مختلف از منازل مسکونی، ادارات و اماکن تجاری گرفته تا زیرساخت های حیاتی، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و به صورت خاص و ویژه مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌های مهم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز امنیتی، به صورت جدی برنامه‌ریزی می‌کنند.

اما مسئله مهم این است که حفاظت از اماکن مهم توسط نیروهای انسانی، محدودیت‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل است که برخی از مدیران قصد دارند امنیت هوایی رباتیک را به جای نیروی حفاظت انسانی به کار ببرند.

استفاده از پهپادها به جای نیروی امنیتی انسانی

نایتینگل Nightingale یکی از شرکت هایی است که خدمات امنیت رباتیک یا RAS را ارائه می کند.

این شرکت سرویس‌های امنیت هوایی رباتیک به در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و از این طریق امنیت لازم را برای ارگان‌های مهم و حساس تامین می‌کند.

برای روشن‌تر شدن مطلب باید گفته شود که خدمات امنیت رباتیک از سه جزء اصلی تشکیل شده که شامل پهباد، نرم افزار و پایگاه فرود است. این سه جزء مهم در سیستم RAS به طور خودکار و وابسته به هم کار می‌کنند و قادرند که امنیت فیزیکی یک ساختمان را به صورت تمام وقت (24 ساعته در تمام روزهای هفته) تامین کنند.

سیستم‌های آر ای اس با به کارگیری دوربین مداربسته هوایی و حسگرهای مختلف، لحظه به لحظه محیط مورد نظر را بررسی کرده و دیتاهای به دست آمده را به مرکز کنترل مخابره می‌کند.

مدیر کمپانی نایتینگل معتقد است ترکیب سخت افزار و نرم افزار امنیتی رباتیک، ویژگی اصلی است که موجب برتری و متمایز شدن محصولات آن ها شده است. وی می‌گوید: نیروی انسانی امنیتی، وظایف بسیاری را برای حفاظت انجام می‌‌دهد اما سیستم رباتیک RAS می‌تواند تمام آن‌ها را با کیفیت و سرعت بالاتر و هزینه کمتر انجام دهد. به همین دلیل RAS تحولات اساسی را در صنعت ایجاد خواهد کرد.

مشهود است که نیروی امینتی انسانی، با محدودیت‌هایی روبرو است. مثلا آن‌ها به سختی می‌توانند تاسسیات وسیع یا محیط‌های ریموت را کنترل کرده و تحت نظر بگیرند.

علاوه بر اینکه در بسیاری از مواقع سرعت عملکرد لازم را ندارند. البته لازم به ذکر است که واکنش سریع به موارد پرخطر در محیط‌های باز و با وسعت زیاد تقریبا غیر عملی و بی معنا است. همچنین عوامل مختلف دیگری نیز وجود دارد که عملکرد بهینه نیروی حفاظتی انسانی را با مشکلات جدی روبرو می‌کند. به عنوان مثال روند حفاظت از یک ارگان مهم می‌تواند با بیماری پرسنل، ساعت‌های استراحت یا تعطیلی و همچنین امکان دزدی نیروها با اختلال روبرو شود.

چنین مشکلاتی می‌توانند بر حوزه تجارت و صنعت نیز تاثیر بگذارند و تمایل مدیران را به استفاده از خدمات امنیتی رباتیک افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی