اطلاعات تماس
  • 071443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708033238210054

ارتقاء و بهینه سازی سایت ناشنوایان طراح

کد: 139708033238210054

https://goo.gl/tVqpHr

، شیراز , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید ناشنوایان طراح  از تاریخ 1397/08/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت ارتقا و بهینه سازی سایت ناشنوایان طرح
ارتقاء و بهینه سازی سایت ناشنوایان طراح

به گزارش روابط عمومی وبسایت ناشنوایان طراح؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی گرافیک و چاپ از تاریخ 1397/08/01 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.deafdesign.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌های تراکت رنگی، تراکت ریسو و... به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر ارتقا و بهینه سازی سایت ناشنوایان طراح با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با لایه بازهای دیگر، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی همچنین افزود: سایت ناشنوایان طراح وبسایت فعال در حوزه گرافیک و چاپ است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی کاملسازی لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و... در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناشنوایان طراح

سامانه ناشنوایان طراح از شرکت ((گرافیگ حارک))به عنوان حامی ناشنوایان می باشد که برای فروش و دانلود آنلاین مجموعه فایلهای لایه باز ملی و مذهبی و مشاغل و همچنین مجموعه قالبهای وبسایت طراحی و بارگزاری شده است تا علاقه مندان به حرفه کسب و کار و همچنین دوستداران هنر و گرافیک بتوانند به راحتی از طریق درگاه پرداخت آنلاین این سایت فایلهای مورد نظر خود را خریداری و مورداستفاده قرار دهند.

اطلاعات تماس
  • 071443*****
[نمایش اطلاعات]