اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708043238710037

آتش بازی مجازی با هپی مپی

رونمایی از سایت هپی مپی نورافشان

کد: 139708043238710037

https://goo.gl/fYxz1m

، کرج , (اخبار رسمی): با هدف فروش ویژه محصولات آتش‌بازی و تم‌های تولد و خرید آسان وسایل شادی‌ساز مثل کهکشان، آبشار، چلچله و ...، از سایت هپی مپی نورافشان به آدرس www.happyamappy.ir در ابتدای مهر ماه رونمایی شد.

رونمایی از سایت هپی مپی نورافشان
خرس ها و عروسک های هپی مپی در رنگ ها و سایز های مختلف

به گزارش هپی مپی نورافشان، سایت www.happyamappy.ir که سایت شرکت نورافشان البرز است مرکزی برای فروش و پخش تخصصی محصولات آتشبازی و نورافشانی است و از سال 1388 شروع به کار کرده است. فروشگاه هپی مپی نورافشان در سال 1395، در راستای عرضه مستقیم کالا و عرضه محصولات جشن و شادی در خیابان بهار کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش ویژه خرید لوازم آتش بازی و تم‌های تولد و خرید آسان وسایل شادی ساز مثل کهکشان، آبشار، چلچله و ... را تسهیل کند.

داریوش روحانی، مدیرعامل این شرکت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «خرید آنلاین لوازم آتش بازی، تم تولد به صورت کاملا آنلاین و آموزش طریقه استفاده از وسایل آتش‌بازی در وب‌سایت موجود است و مراجعه کنندگان می‌توانند مطمئن باشند که کلیه لوازم خریداری شده کاملا مجاز و از طریق واحد اصناف مورد تایید قرار گرفته‌اند.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «این وب سایت با ارسال رایگان در شهر کرج و تنوع کالاهای هپی مثل تم تولد، آتش بازی، انواع عروسک‌ها و مهمتر از همه کیفیت بالا و پایین بودن قیمت نسبت به فروشنده‌های دیگر در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد و تنها فروشگاه اینترنتی لوازم آتش بازی به صورت کاملا حرفه‌ای است.»

گفتنی است هپی مپی نورافشان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف‌های ویژه و کاهش قیمت کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت هپی مپی نورافشان به آدرس www.happyamappy.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورافشان البرز | هپی مپی

فروشگاه هپی مپی در کرج ، هپی مپی ، با سه شعبه اختصاصی جهت فروش برترین برندهای معروف جهان آماده خدمات دهی به مشتریان عزیز می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | حراج و تخفیف